Lottie Postad 7 December , 2005 Rapport Share Postad 7 December , 2005 Ganska ny på forumet så det finns säkert massor jag inte förstår. Till min fråga: I var och varannat startinlägg står det * Lite RP - QoS * eller * RP - QoS * Jag antar att det innebär att moderatorn QoS ändrat något i inlägget. Varför gör han det och vad är det han ändrar? Mer nyfiken undran än kritik. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morberg Postad 7 December , 2005 Rapport Share Postad 7 December , 2005 Tack för dagens bästa inlägg! Jag har hängt här ganska länge och undrar detsamma. Däremot vet jag vad det betyder: Rubrik Pill, alltså att han har ändrat i rubriken till inlägget. Och om du undrar varför det inte står "R" för "Rubrikpill" beror det på att QoS har, alla sina övriga förtjänster till trots, en förkärlek att dela upp svenska ord i små små delar . Se även tråden där en rådvill pf.nu-are undrar hur han bäst skriver en rubrik för att undvika just RP från QoS. Om du vill kan du lura QoS att han redan har varit framme och själv lägga till ett * RP - QoS * sist i dina meddelanden. Eller varför inte ha det som signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 7 December , 2005 Rapport Share Postad 7 December , 2005 Det stämmer bra det, har ett sjuklig behov av att pilla rubriker. Se även den spännande tråden om fina rubriker http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=19686 Enjoy! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 7 December , 2005 Rapport Share Postad 7 December , 2005 Tack för dagens bästa inlägg! Jag har hängt här ganska länge och undrar detsamma. Däremot vet jag vad det betyder: Rubrik Pill, alltså att han har ändrat i rubriken till inlägget. Och om du undrar varför det inte står "R" för "Rubrikpill" beror det på att QoS har, alla sina övriga förtjänster till trots, en förkärlek att dela upp svenska ord i små små delar . Se även tråden där en rådvill pf.nu-are undrar hur han bäst skriver en rubrik för att undvika just RP från QoS. Om du vill kan du lura QoS att han redan har varit framme och själv lägga till ett * RP - QoS * sist i dina meddelanden. Eller varför inte ha det som signatur. Hur förkortar du rakeback? Att rubrikpill förkortas RP är verkligen inte pga särskrivning... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 7 December , 2005 Rapport Share Postad 7 December , 2005 Om du vill kan du lura QoS att han redan har varit framme och själv lägga till ett * RP - QoS * sist i dina meddelanden. Eller varför inte ha det som signatur. Vet åtminstone ett fall av detta tidigare... JOPKE! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 7 December , 2005 Rapport Share Postad 7 December , 2005 Tvångsbeteende på hög nivå helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lottie Postad 7 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2005 Tack för dagens bästa inlägg! Jag har hängt här ganska länge och undrar detsamma. Tack för det! Däremot vet jag vad det betyder: Rubrik Pill, alltså att han har ändrat i rubriken till inlägget. Du svarade på frågan jag glömde ställa. Tack igen! Det stämmer bra det, har ett sjuklig behov av att pilla rubriker. För att vara en pervers böjelse är den rätt oföraglig. Helt normalt, fortsätt med det som Malena skulle sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 7 December , 2005 Rapport Share Postad 7 December , 2005 Tack för dagens bästa inlägg! Jag har hängt här ganska länge och undrar detsamma. Däremot vet jag vad det betyder: Rubrik Pill, alltså att han har ändrat i rubriken till inlägget. Och om du undrar varför det inte står "R" för "Rubrikpill" beror det på att QoS har, alla sina övriga förtjänster till trots, en förkärlek att dela upp svenska ord i små små delar . Se även tråden där en rådvill pf.nu-are undrar hur han bäst skriver en rubrik för att undvika just RP från QoS. Om du vill kan du lura QoS att han redan har varit framme och själv lägga till ett * RP - QoS * sist i dina meddelanden. Eller varför inte ha det som signatur. Hur förkortar du rakeback? * Användaren avstängd - QoS * Rakebacksnack är inte tillåtet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 7 December , 2005 Rapport Share Postad 7 December , 2005 Helt normalt, fortsätt med det som Malena skulle sagt. Oooh, Malena, det var tider det. 80-tal med snusk i SVT! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 7 December , 2005 Rapport Share Postad 7 December , 2005 Jag ÄR helt normal... nästan... - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morberg Postad 7 December , 2005 Rapport Share Postad 7 December , 2005 Att rubrikpill förkortas RP är verkligen inte pga särskrivning... Är det verkligen inte det? Då ber jag om ursäkt. Jag visste inte bättre. Tack vare dig och din vänliga tillrättavisning, som verkligen var fylld med humor och värme, har jag lärt mig något idag också och har blivit en bättre och mer ödmjuk människa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 7 December , 2005 Rapport Share Postad 7 December , 2005 Jag ÄR helt normal... nästan... - QoS Normal förutom din sjuka besatthet av KNUGEN? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 7 December , 2005 Rapport Share Postad 7 December , 2005 Att rubrikpill förkortas RP är verkligen inte pga särskrivning... Är det verkligen inte det? Då ber jag om ursäkt. Jag visste inte bättre. Tack vare dig och din vänliga tillrättavisning, som verkligen var fylld med humor och värme, har jag lärt mig något idag också och har blivit en bättre och mer ödmjuk människa. Visst är det kul att göra sig rolig på andras bekostnad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts