anth Postad 3 Oktober , 2004 Rapport Postad 3 Oktober , 2004 Då det var runt 50 deltagare med i gårdagens turnering så borde åtminstånde ett par stycken härifrån deltagit. Själv hade jag jättekul under kvällens berg-och-dal-bana. Jag är fullständigt värdelös på att komma ihåg enskilda händelser från en pokerkväll, men en sak reagerade jag på: Ingen deltagare åkte ut under första perioden. Vad är chansen för det i en 50-manna freeze out? De enda sura minerna kom från tävlingsledningen, de ville ut och festa och tyckete att turneringe höll på för länge. Det enda jag inte kan berätta för er är hur jag blev utslagen. Citera
Chips Postad 3 Oktober , 2004 Rapport Postad 3 Oktober , 2004 Jo, man kände sig lite bortglömd av tävlingsledningen igår Men jag är riktigt nöjd med turneringen, min bästa placering i ett liveevent hittils, blev 4'a och kasserade in 1200kr... Men tror det berodde mer på det sjukt bra korten jag fick under spelets gång än på några grymma skills, en mängd höga pocketpar! Aldrig varit med om något liknande Citera
parre Postad 3 Oktober , 2004 Rapport Postad 3 Oktober , 2004 Själv åkte jag med Q8 mot A5 allin preflop i typ början av andra perioden, Q8 stod inte utan jag blev brutalt utdragen och åkte! Citera
anth Postad 3 Oktober , 2004 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2004 Charmen med parre är hans något annorlunda syn på vem som drar ut vem... Citera
Che Postad 3 Oktober , 2004 Rapport Postad 3 Oktober , 2004 Charmen med parre är hans något annorlunda syn på vem som drar ut vem... Vad jag har förstått så är Parre expert på att dra ut folk vilket borde innebära att han har större chans att vinna vid ett sånt här tillfälle än annars. Men jag kan ha fel? Citera
parre Postad 4 Oktober , 2004 Rapport Postad 4 Oktober , 2004 Vad jag har förstått så är Parre expert på att dra ut folk vilket borde innebära att han har större chans att vinna vid ett sånt här tillfälle än annars. Men jag kan ha fel? På sistone har mina outdraw-skills drastiskt försämrats, tyvärr. Dock hann jag iaf med att vinna när jag gick allin på fem-högt färgdrag och satte det på rivern, men i övrigt så verkar lite av mina mästerliga rivrar försvunnit Citera
Bisox Postad 4 Oktober , 2004 Rapport Postad 4 Oktober , 2004 Lyckades ta mig in på top10 för andra helgen irad..denna gång på en plats som gav pengar iaf Åkte ut på nionde plats efter att ha synat en blind stealer med A5s..killen satt på Q3. Det behöver väl inte sägas att han drar in en dam och skickar ut mig psst..mte^ akta QQ Citera
Che Postad 4 Oktober , 2004 Rapport Postad 4 Oktober , 2004 Vad jag har förstått så är Parre expert på att dra ut folk vilket borde innebära att han har större chans att vinna vid ett sånt här tillfälle än annars. Men jag kan ha fel? På sistone har mina outdraw-skills drastiskt försämrats, tyvärr. Dock hann jag iaf med att vinna när jag gick allin på fem-högt färgdrag och satte det på rivern, men i övrigt så verkar lite av mina mästerliga rivrar försvunnit Det är bara att träna hårdare i såna fall. Som allt annat måste man träna ofta för att hålla sig på högsta nivå hela tiden. Citera
Micke_E Postad 4 Oktober , 2004 Rapport Postad 4 Oktober , 2004 Vad jag har förstått så är Parre expert på att dra ut folk vilket borde innebära att han har större chans att vinna vid ett sånt här tillfälle än annars. Men jag kan ha fel? På sistone har mina outdraw-skills drastiskt försämrats, tyvärr. Dock hann jag iaf med att vinna när jag gick allin på fem-högt färgdrag och satte det på rivern, men i övrigt så verkar lite av mina mästerliga rivrar försvunnit Äh, du kan ju iaf alltid tillgodoräkna dig 5 extra outs på grund utav dina suckout-skills. Tio extra om det är mot björne, där har du dessutom implicita odds i senare händer eftersom han kommer att tilta hårt när du drar ut honom Citera
callen Postad 4 Oktober , 2004 Rapport Postad 4 Oktober , 2004 Björne vill man nästan vara underdog mot när pengarna går in, han har väl inte haft tur sen han vann första pokerforumlive? Citera
Recommended Posts