berrabb Postad 5 December , 2005 Rapport Postad 5 December , 2005 Själv så lirade man två sateliter tidigare på dagen. Kom 5 och 7 4 platser till finalen.. Vann iofs $54 för min 5:e plats. Men när jag sedan skulle logga in igen vid 18:30 och regga sig så kom man inte in. Panik utbröt och försökte göra allt för att kunna regga mig dock gick inte detta. 34 spelare kvar Verkar vara en del från forumet bla laito Citera
KraxTheCrow Postad 6 December , 2005 Rapport Postad 6 December , 2005 Måste säg att jag tycker om strukturen ganska bra... var short i säkert 3 timmar, men hade utrymme att spela poker trots det dock krävs det att man har gott om tid för att kunna lira, några nivåer kan dom gott ta bort Citera
Bodinarn Postad 6 December , 2005 Rapport Postad 6 December , 2005 Måste säg att jag tycker om strukturen ganska bra... var short i säkert 3 timmar, men hade utrymme att spela poker trots det dock krävs det att man har gott om tid för att kunna lira, några nivåer kan dom gott ta bort Mm gillar också strukturen, man slipper all-in poker. Ibland är det dock lite långsamt. Så jo ett par nivåer mindre skulle defenetivt inte skada. Gl på bordet förresten Citera
KraxTheCrow Postad 6 December , 2005 Rapport Postad 6 December , 2005 Gl på bordet förresten Detsamma Citera
KraxTheCrow Postad 6 December , 2005 Rapport Postad 6 December , 2005 tex känns nivån 900/1800 liiiiite överflödig ahja, mer poker Citera
jaroiten Postad 6 December , 2005 Rapport Postad 6 December , 2005 Jo känns som ni ännu kan hålla på ett bra tag in på natten.. I alla fall ni som överlever till slutet.. Citera
jackbalsam Postad 6 December , 2005 Rapport Postad 6 December , 2005 Är det samma struktur som på norska eller har dom annorluna på Tain? På norska var det 10/20, 2500 i startstack och 20 min periode rom jag inte minns fel. Ser det förresten som en bragd att jag inte lyckades släppa överparet efter fem minuter trots att vi började med 125bb. Citera
KraxTheCrow Postad 6 December , 2005 Rapport Postad 6 December , 2005 Är det samma struktur som på norska eller har dom annorluna på Tain? På norska var det 10/20, 2500 i startstack och 20 min periode rom jag inte minns fel. Ser det förresten som en bragd att jag inte lyckades släppa överparet efter fem minuter trots att vi började med 125bb. Samma, tryckt in nya nivåer precis överallt Där tog mitt roliga slut, ut på en hedrande 23e plats. Började bli shortstacked o tryckte med JTo i SB mot en sen miniraise, KK var det visst Lycka till ni som är kvar, nu siktar man vidare mot SM Citera
Skadast Postad 6 December , 2005 Rapport Postad 6 December , 2005 Är det bara Bodinarn kvar då? Han ser ut att vara in good shape bland de topp tre iaf. Citera
marcusl Postad 6 December , 2005 Rapport Postad 6 December , 2005 vad gav 23eplatsen och hur ser prisstrukturen ut för finalbordet? Citera
Skadast Postad 6 December , 2005 Rapport Postad 6 December , 2005 vad gav 23eplatsen och hur ser prisstrukturen ut för finalbordet? $600 gav 23:e-platsen Finalbordet: 23 000 13 000 6 000 4 500 3 750 3 000 2 500 2 250 2 000 1 500 Citera
Bodinarn Postad 6 December , 2005 Rapport Postad 6 December , 2005 Hypertight spel nu, lite tradigt speciellt när man börjar bli trött.. Vilka är kvar? Citera
Bodinarn Postad 6 December , 2005 Rapport Postad 6 December , 2005 Börja slaska då haha. försöker så gott jag kan. Tyvärr utan större framgång Citera
jaroiten Postad 6 December , 2005 Rapport Postad 6 December , 2005 Hypertight spel nu, lite tradigt speciellt när man börjar bli trött.. Vilka är kvar? Snyggt med fyrtal i kungar där... Citera
Bodinarn Postad 6 December , 2005 Rapport Postad 6 December , 2005 Vilka är kvar?Snyggt med fyrtal i kungar där... lol. finska klonkmästerskapen... Citera
Skadast Postad 6 December , 2005 Rapport Postad 6 December , 2005 Kan du inte visa upp lite Andy Nguyen-takter istället för att klonka direkt på floppen? Sätt en halvprocentare nu för tusan! Annars går jag och lägger mig... eller nåt Citera
Bodinarn Postad 6 December , 2005 Rapport Postad 6 December , 2005 Nehepp. Finsk mästare blev man inte slutade fyra. Otroligt segt final bord. Låg länge bra till men lyckades överspela AQ och blev short. Men jag antar att jag är nöjd ändå. Tack för stödet vid finalbordet jaroiten och skadast, det var uppskattat Citera
Verner18 Postad 6 December , 2005 Rapport Postad 6 December , 2005 nån som vet hur länge turneringen höll på? själv spelade man ut sig själv efter 7 timmars spel då va man rätt duktigt sliten Citera
Bodinarn Postad 6 December , 2005 Rapport Postad 6 December , 2005 Bojen: Bästa finne slutade först på femte plats. Det var en svensk som vann Ken: JAg åkte ut efter knappt 10 timmars spel. Tror den höll på ungefär en halvtimme efter det. Citera
checksyn Postad 6 December , 2005 Rapport Postad 6 December , 2005 Det var en svensk som vann Ken: JAg åkte ut efter knappt 10 timmars spel. Tror den höll på ungefär en halvtimme efter det. Efter lite sömn då man hade vatt vaken i 27h då de sluta känns de skönt o vakna upp me vinsten i bagaget Bra spelat bodinarn, synd du tappa o blev short på slutet. Citera
Jansa Postad 6 December , 2005 Rapport Postad 6 December , 2005 Grattis Johnny, det var du värd Citera
Recommended Posts