Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Dat soulread!
  2. Funkar väl om du spelar checksyn turn med överpar och tior ofta men jag gissar att du bettar dem på den brädan. Och inte skulle jag spela CRAI river med JJ eller QQ 200bb djupt. Så det känns rätt kallt. Sen känns inte bet/checksyn så hett med AJ till att börja med här.
  3. Av någon anledning tänker jag på padrinos när jag ser den
  4. Gissar på "illuminati".
  5. Tolkade det som en bluff. Kanske kan funka. Men jag synar minbetet =)
  6. Slarvat lite själv med att kolla det men jag har alltid ett textdokument uppe bredvid borden med saker jag ska tänka på. Mest luckor i mitt spel som kommer fram när jag inte har fullt fokus. Kan dela med mig av min första punkt: SPELA INTE DÅLIGT - SPELA BRA! Nu kommer ni alla plussa
  7. Mm kanske ändå ja. Australiensarna borde ju vara rätt intresserade av att kolla. Tänkte mest att ingen bryr sig om dubbel längre
  8. Wow...KALKON! Mr De Niro, what happened?
  9. Min gamla idol Pat Rafter (mest underhållande tennisspelaren ever) gör comeback! Ska spela dubbel med Hewitt i Australian Open. Men det är tvek om det sänds om dem inte går vidare en bit va?
  10. MATBILDER PÅ FYLLAN NMONOMOMOMONONOWMOWMONOWN omnom.
  11. GotteGudinna. Trodde jag alla visste.
  12. Jag har paxat Evergreys syrra bara så ni vet.
  13. Menar du träna 2 dagar, vila en, träna 2 dagar, vila en, hela tiden? Det är mycket om du fokuserar på tunga basövningar IMO. Har du stagnerat med ett sånt schema äter du för lite, svårare än så är det inte
  14. Skype
  15. Dricker inte just nu alltså Tror det var nåt annat du synade och hade fel men jag kommer inte ihåg vad.
  16. Dricker inte!
  17. Synd du erkände att du stökar ner som fan, nu är din flyttinbjudan till Harmyntan borttagen.
  18. Meshuggah + FotbollsVM i Sydafrika? Kan ju inte bli bättre...
  19. Du hade förstått berömmet om du hade sett mina vader
  20. "I was a coke addicted clown, in a flea market cirkus" Hm...det kan alltid bli värre
  21. Ty ty sir! Hester Prynne var helt ok men jag fastnade inte riktigt. Chelsea Grin klarar jag inte av growlsen i faktiskt Breakdown of Sanity var också helt ok men samma där, fastnade inte riktigt bara. Så inget jag kommer lyssna på mer men helt klart bra försök! Martyr Defiled avskydde jag och den tror jag nästan du postade för att trolla till det lite på slutet
  22. Haha topp3-ranking av bilder på paddes vader. Nu har det fan gått för långt
  23. Kurs i GG? Jag och ViktorH kan lära dig.
×
×
  • Skapa nytt...