Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Så sick det skulle vara att se Matthew McConaughey vinna en Oscar
  2. Det är ju ingen hemlighet. Har varit klart ett tag nu.
  3. Metaddict

    baros

    Hatar äckliga Guidetti och kan inte hålla med alls...men jag respekterar din åsikt
  4. Du kanske skulle sluta stalka forumiters flickvänner och vara ett riktigt äckligt creep innan du uttalar dig... Slappna av lite, ta inte så illa upp Det är ett internetforum
  5. Sorgligt att du inte kunde se humorn i det Kör på!
  6. Syn. Kollat på Treme btw? Sjukt bra serie med massa musik och kultur i. Utspelar sig i New Orleans efter Hurricane Katrina.
  7. GL Såna här övertrevliga poster från folk med 15 inlägg kommer fan aldrig om det inte skrivs att man är tjej
  8. Du kan få min skype om du wingar hem Scarlett till mig.
  9. Snyggt
  10. Mjölk håller inte så länge om det är öppnat. Oöppnat är nog en vecka np. Omöjligt att missa när mjölk blivit gammal dock, luktar brutalt. Haha 2006 är rätt saftigt men socker och torrpulver är knappt lönt att sätta bäst före datum på ens Absolut, två av banden hade jag inte haft något emot att lyssna på alls. Ska kika
  11. Senaste innan kvarg var ryggbiff (hel bit) 2 veckor efter bäst före datum. Hur fin som helst den med Obv blundar jag inte och håller för näsan innan jag äter
  12. Min polare undrar vafan som händer med tvtorrents. Han är jätteledsen för att det ligger nere...
  13. Mm varit kär i Scarlet sedan den. Börjar så smått inse att det aldrig kommer bli vi två
  14. Tror inte direkt han hade vikt 99 mot tre gator heller
  15. Inga problem av kvargen alls. Man måste våga satsa för att vinna osv. Nu är all gammal kvarg uppäten iaf och det finns bara ny i kylen Oh yeahhhh
  16. Slår just nu mitt rekord i gammal kvarg-ätning. 06/10/13. Smakar som det ska. Wish me luck!
  17. Lite svårt att spela CR med mindre än pott kvar i stacken IMO. edit: damn gorillan hann före!
  18. Mm det där med dålig sömn söndag-måndag känner man igen alltför väl Sällan jag känner mig helt återställd på måndagen och det är fan rätt illa när man tänker efter
  19. Alltid lika manligt när man sitter och kollar tyngdlyftningsvideor en timme och sen ska dra till gymmet och köra sitt armpass edit: medan man är en skinny fat guy för tillfället också OBV
  20. Lite hätsk stämning mellan regs ibland förhöjer bara spelet men hacka på fiskar är big no no
  21. Han levlar sig själv in i syn med CRAI river 200bb men inte med tre gator 100bb. All logik i min hjärna talar emot det där. Tycker din borde göra desamma =) Men du får ju gissa vad du vill om vad han tror, det är bättre att försöka se över sina linjeval och ranger istället för det här fina "jag vet att han vet att jag vet osv osv".
  22. Va? Du vill inte gå tre gator för typ totalt 80-100 bb med överpar men du vill CRAI river 200bb totalt för värde med JJ? Det finner jag ingen logik i. Tror du får tänka över handen lite till och prova igen
  23. Hahaha for realz? Epic fail isf =)
×
×
  • Skapa nytt...