Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Lite så kände jag efter en lördagnatt på statt i Vetlanda Skriv här om det blir någon pokerz-grej sladdis.
  2. Du hade så kul inatt alltså? Gött.
  3. Jag orkade läsa hela! Skrattade faktiskt några ggr med
  4. Syn. Men yay, upplåst yay osv osv!
  5. Close som sagt, inte som att jag hatar att syna ner eller så.
  6. Kung Zlatan.
  7. Wow det där är riktigt sjukt om dem skriver så pga Anders bil.
  8. Vi får la se -Varför ska han skämmas? Det är väl jättehäftigt att jämföras med Lotta Schelin eller Therese Sjögran. Jag tycker han ska stå över det, säger hon. :lol: Jättehäftigt ja!
  9. Mm verkligen. Stort WP! Även om han kommer få skit för detta i en månad framöver. Media sitter och runkar till såna här uttalanden.
  10. Zlatan :heart: Zlatan Ibrahimovic går till attack mot bilaffären där Anders Svensson först fick en bil för sitt landslagsrekord och Therese Sjögran helt blev utan. -Hur fan kan du jämföra en damprestation med en herrprestation individuellt? Omöjligt!, säger han till Expressen och fortsätter: -När jag kommer ut i Europa jämför de mig med Messi och Ronaldo. När jag kommer hem jämför de mig med en damspelare. Ska jag behöva skämmas för att vara en svensk fotbollsspelare? Damerna kan få en cykel med min autograf så blir det bra, säger han.
  11. Önskar jag kan skriva en liknande rapport vid samma tid nästa år Detta året vill jag bara glömma
  12. Viker nog JJ river som standard. Men att du kallar honom "aggroreg" gör det till en ledande fråga Så fine, syna du Synar nog också bara men jag tror det är rätt close till deg mot sån lirare. Det som talar för syn är att dem ofta är väldigt polariserade.
  13. Bonuspoäng!! God Jul
  14. Har bara varit dryg i ett inlägg här såvitt jag vet. Du får vara nöjd med den ration imo
  15. http://therepublikofmancunia.com/video-gnevs-reaction-to-possibility-of-scousers-winning-the-league/
  16. Synar hellre fyrbet än synar sexbet om jag fembetar Dvs om jag fembettar så degar jag mot sexbeten. ps jag hatar att spela djupstackat Bra kämpat!
  17. Indeed "PAJAS!"
  18. Så julafton och nyårsafton kommer alltså vara lediga från stängning?
  19. Stängning av klienten? Nu eller senare menar dem?
  20. Plötsligt händer det!
  21. Mer poker, mindre programmering
  22. Aaa när tillochmed jag hypar dem, då vet man.
  23. Tre fyrtal idag, inte ens jag kunde backa längre då
  24. Och cbeta vadå? Kommer skjuta där rätt ofta och att inte ha med TPTK då känns skevt. Sen mår jag personligen illa av trebeten pre men det är en annan fråga
  25. Haha! Nu är det nog bra tryck på dem flesta ställena dessa tider. Det är där jag själv har haft överlägset roligast men det är nog lika mycket för att vi lärt känna så många människor som hängt där. Det är skillnad på fredagar och lördagar med, fredagar är det yngre så jag förstår varför du trivdes då din snuskhummer Nu har jag inte ens varit ute på en månad men innan det blev det mest Sirocco. Lite mer "classy" än Cardan kanske man skulle kunna beskriva det som Det betyder nödvändigtvis inte bättre för min del.
×
×
  • Skapa nytt...