Funkar väl om du spelar checksyn turn med överpar och tior ofta men jag gissar att du bettar dem på den brädan. Och inte skulle jag spela CRAI river med JJ eller QQ 200bb djupt. Så det känns rätt kallt.
Sen känns inte bet/checksyn så hett med AJ till att börja med här.
Slarvat lite själv med att kolla det men jag har alltid ett textdokument uppe bredvid borden med saker jag ska tänka på. Mest luckor i mitt spel som kommer fram när jag inte har fullt fokus.
Kan dela med mig av min första punkt: SPELA INTE DÅLIGT - SPELA BRA!
Nu kommer ni alla plussa
Min gamla idol Pat Rafter (mest underhållande tennisspelaren ever) gör comeback! Ska spela dubbel med Hewitt i Australian Open. Men det är tvek om det sänds om dem inte går vidare en bit va?
Menar du träna 2 dagar, vila en, träna 2 dagar, vila en, hela tiden? Det är mycket om du fokuserar på tunga basövningar IMO. Har du stagnerat med ett sånt schema äter du för lite, svårare än så är det inte
Ty ty sir!
Hester Prynne var helt ok men jag fastnade inte riktigt.
Chelsea Grin klarar jag inte av growlsen i faktiskt
Breakdown of Sanity var också helt ok men samma där, fastnade inte riktigt bara.
Så inget jag kommer lyssna på mer men helt klart bra försök!
Martyr Defiled avskydde jag och den tror jag nästan du postade för att trolla till det lite på slutet