Nä inte direkt, men kan vara lite coolt Fast iofs avskyr jag mina jag på något overkligt sätt lyckades få på min extremt tunna vänster biceps (svaga sidan). Så coolt på andra kanske
Ska man köra ett coolt handslag med sedeln ihopvikt och gömd i handflatan eller kan man bara smyga fram sedeln på disken och fråga snällt? Alltid undrat.