Är du hög eller? Vilken märklig fråga Ingen aning men antagligen jävligt hög eftersom jag inte kommit igång med någon cardio.
Och det stavas "Mr poker forum"
Haha ty! Första passet sen jag började om på allvar igen som låren inte började dra ihop sig/krampa innan jag var klar Framsteg!
Träningsvärk i ben tycker jag nästan alltid är värst dag 2 dock, så kallad DOMS.
Så fort jag tappar lite träningsmotivation är det benpassen som ryker men nu är jag igång igen. Trappar upp det från låååg nivå sakta men säkert nu igen för annars får man fan träningsvärk i minst en vecka efter varje pass
Höjt repsantalet rätt ordentligt och det är helt klart att rekommendera.
Har du kört ett ordentligt benpass någon gång? Det kan vara riktigt brutalt. Det är nog mest därför men visst, många maskar med benträningen så dem som inte gör det vill väl säkert skryta lite