Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. För att promenader ska göra något större intryck på vikten krävs det att dem dels är långa och dels görs varje dag. Inte speciellt mycket kalorier man bränner. Så det måste vara dina gener
  2. Det var inte för att vara dryg, det var för att du faktiskt fick mig att vilja se den Tänkte inte ens på viaplay, drog igång annan stream nu.
  3. Syn..............
  4. Oh ja istället för att påpeka saker som är fel och hoppas på att någon gång få problem lösta så kan alla byta site istället. Är där nåt fel på den siten byter man bara direkt igen. Smart.
  5. :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
  6. +2 Du e bara avänsjuk Förutsatt att siffrorna stämmer är första åtanke såklart "öh det där är bara en skrattretande lön". Men jag är inte kvalificerad att bedöma hur mycket extra United drar in på att ha honom i klubben. Rimligtvis är det väldigt stora summor det med. Ett lika stort problem är väl att spelare som Mata och RvP inte nöjer sig med sina löner framöver. Eller andra spelare vi tänkt signa till sommaren. Ska vi snacka enbart fotbollsmässigt ska han ha cred för det arbete och den glöd han visar på planen i varje match, han leder verkligen oss gång på gång, men han är helt enkelt inte tillräckligt bra för att tjäna mest i världen (give or take några millar). Sen är det inte hans fel att han relativt ofta får spela i en position som inte är hans absolut bästa och därmed helt enkelt inte kan vara lika dominant som han var för några år sen. Så samma lön som innan kan jag köpa men hur dem hittar en markant löneförhöjning är ändå lite svårt att förstå. Han fick säkert någon slags signing bonus med.
  7. Hatar poker.
  8. Dagens skånska ord: käringafjös Dagens skånska namn: Lasse Rögare Diskutera!
  9. Finns det någon mer plan efter CC?
  10. Tror inte jag fattar vad du försöker säga
  11. Det var lite sjukt för jag hade helt glömt bort den tweaken och inte gjort det på flera år
  12. Hej dagboken. Idag unnade jag mig ananas och sweet chilisås i riset till kycklingen. Det var gott. Tack för mig.
  13. Fan va segt det låter Men prova att röka morötterna!
  14. Är såklart så dem säljer in tjänsten ja...
  15. Blir väl nåt sånt. Ord/läs var 66% innan, nu är det 50. Tyvärr för min del Viss skillnad på lite onlinecoaching och att gå till en sal, göra prov i ett antal timmar samtidigt som man bryter lagen.
  16. Ty för tipset, när all matte är totalt bortglömd och man inte läst det så mycket innan heller så räcker det inte med att bara kolla gamla prov imo. hpguiden ser bättre ut. Fast hur dem har mage att ta minst 1700 för VIP-medlemskap är oförståeligt
  17. Hahaha +1ar (hellre ett extra forum) men mkt fin historia bara det där
  18. Haha guld!! Bland det sjukaste jag läst pokerrelaterat tror jag. Vinna Sunday Million på högstadiet
  19. Hade hoppats han hade lite högre ambitioner än så när han lämnade HIF. Och det menar jag absolut inte som nåt hån utan att han hör hemma i en bättre liga än allsvenskan.
  20. Finns tydligen sparad på flashback nånstans om du är väldigt intresserad =)
  21. Sen finns det en WT-åsna som sätter på en tjej medan han gör det Ingen skräll att den inte fanns kvar uppe länge.
  22. Det är ju ett politiskt drama, kvittar vad någon säger för att sälja in det, faktum kvarstår. Gillar man inte det så gillar man inte House of Cards.
  23. Alla pizzor kittlar väl dödsskönt i kistan 03.30 på fyllan???
×
×
  • Skapa nytt...