Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Ser nästan lite väl mastigt ut. Aja, Fun Light is your best friend om du tänkt äta så mycket kvarg
  2. That's what she said
  3. Ty men jag såg redan den trillske postade, känns som det räcker med en analys
  4. Den var ju totalt sinnessjuk. Kan självmant erkänna att jag och ViktorH satt som fågelholkar åt slutet och inte fattade nånting. Inte ens google hjälpte enligt VH
  5. Klart det suger men att kalla dem "ormar" osv om man inte vet deras story är inget jag uppmuntrar bara.
  6. Du fattar att det i dem flesta fallen är grava fall av spelberoende va? Tycker det är sorgligt. I fallet ovan verkar snubben ha lite pengar undanstoppade, då är det en annan femma. Även om det lika gärna kan vara SMS-lån han tagit för att han tänkt vinna tillbaka det han är skyldig.
  7. Blev bråk och skrik om feminism senaste julafton för vår släkt
  8. Syn.
  9. Sjyssta jorts
  10. Oh nooo...
  11. Snyggt!
  12. Jävla liveproffz
  13. Och ja, poker osv, drar igång igen på måndag.
  14. En av årets mest oväntade tvådagarsfyllor tillända. Dock räknas dagen som en halv eftersom det är så oändligt svårt att bli full på bakfyllan. Började med "en öl" ute med min gamla parhäst ViktorH. Den blev till 4 öl och en drink, följt av diverse alkohol ute. Ändå var peaken bara en halv salongsberusning vilket var en liten besvikelse men en vän stod för underhållning efter underhållning på sin monsterfylla vilket åtminstone gav lite roliga minnen att ha med sig hem
  15. Glad Midsommar, PF! "Firat" på mitt eget vis med en öl till Italien-Costa Rica (tråkig match och uselt Italien) men ska iväg och vara litta social strax. Peace!
  16. Ok ok! Förstår. Men fortsätter du med sånt obefogat fjantwhine så kommer jag först vara jättedryg och håna dig, och sen sluta läsa. Bara så du vet
  17. Varför har du aldrig visat deras film för mig? Du har helt rätt i att den är bättre än er Bättre musik och bättre variation framförallt. Rompas öppningspose är mycket bra med. En modern och atletisk vogue.
  18. Då är du tillochmed värre än mig Det där swingar man ju en gång i timmen.
  19. Spelar du inte /4 och /5? Jag fattar inte riktigt, du swingade ner tre inköp?
  20. Oj, det var ju nåt helt nytt! Du är nog den första som inser det. Verkligen.
  21. Creds! På tiden att någon sätter stopp för den killer of gainz! http://www.dn.se/nyheter/varlden/har-ar-joggning-ett-brott/
  22. Tror det är första gången nånsin jag får gåshud av reklam Fotboll
  23. Såg det memet igår, kungligt
×
×
  • Skapa nytt...