-
Innehåll Antal
14 146 -
Gick med
-
Besökte senast
-
Dagar Vunna
1
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av Metaddict
-
Vari ligger problemet? Om han super samtidigt kanske han kan gå hela vägen istället
-
Gamla meriter grabben, gamla meriter
-
Nej, DU är ett stort skämt! HEHEHEHEH
-
Jaså du är DEN Sean Rumpaaaaaaaaah!
-
Pfft du missar ju allt
-
Jello snodde min idé Have fun i Sydafrika!!
-
Varit chilldag idag. Sovit uruselt men kom upp ur sängen lagom till Uniteds kross av Pompey. Domaren mådde ju bra... Footlong från Subway till frulle till matchen. Sen Tandoorikyckling med ris på kvällen. Sen kom en polare förbi och lirade lite Tiger Woods 09 samt kollade på Million Dollar Cash Game S3E2. Uselt program, man ser ju inte vad som händer. Blev tyvärr både glass och godis till det, samt en cider (manligt) men får väl kalla detta min ätardag Ingen grind idag eller imorgon, ska njuta av andra raka månaden som jag vänt från back till plus. Mina senaste FYRA spelmånader har jag börjat med att backa. Så bra trend att börja hinna vända dem, nästa trend kanske kan få vara att sluta med att börja backa en massa direkt Slutar ca 3.8k dollar upp på spelet och borde få iaf runt 1500 i RB så jag är faktiskt riktigt riktigt nöjd mtp hur det varit på slutet. Känns som jag ska kunna klara av att hålla skärpan i spelet samt fortsätta hålla det godkända grindtempo jag hittat de senaste två veckorna. Isåfall ska vi nog kunna vända rätt på resten av skutan snart hoppas jag MVH Meta
-
Åh herregud fyfan så genomruttet uselt. Rampage, LÄGG NER det här och börja fightas igen istället
-
ROONEY ROOONEY ROOONEY och Giggsy!
-
Hur var det att fira nyår i Riga?? Prisläge, etc?
-
Stämmer inte riktigt med min RB tror jag. Men jag har liknande preflopstats som Jimmy. Kan man mejla sidan och fråga hur mycket man rejkat?
-
Stämmer rake-fliken i HM på Prima/Lads?
-
Fyfan vad han har skämt ut sig om det är han
-
Random thai ap-bild. Why not liksom? (nej, jag är inte full)
-
Its official: Jag har inget liv! Kopplade in telefonen till datorn och hittade dessa godbitar...
-
Klart som fan jag är serious! Har du missat att jag lyssnar på rätt hård musik? Sett dem live med! Snubbar som vrålar om mord och Satan i corpsepaint för att sen i mellansnacket prata om att han ska shotta Jäger efter spelningen kan bara inte vara fel!
-
Vik river mot Bajgora? 36/18/2 och får väl kallas "dålig reg" istället för random fisk iaf eftersom han spelar väldigt mycket. $3/$6 No Limit Holdem 5 Players Hand Conversion Powered by weaktight.com Stacks: Hero (UTG) ($636) CO ($684.60) BTN ($999.38) SB ($428.66) BB ($678.27) Pre-Flop: ($9, 5 players) Hero is UTG Q:heart: K:heart: Hero raises to $18, 3 folds, BB calls $12 Flop: 10:spade: 7:spade: K:club: ($39, 2 players) BB checks, Hero bets $28, BB raises to $78, Hero calls $50 Turn: 5:spade: ($195, 2 players) BB checks, Hero checks River: 7:heart: ($195, 2 players) BB bets $192 Låter aggro reggen e3ro hänga sig $3/$6 No Limit Holdem 4 Players Hand Conversion Powered by weaktight.com Stacks: CO ($2,362.50) BTN ($819.90) Hero (SB) ($783.15) BB ($844.60) Pre-Flop: ($9, 4 players) Hero is SB 9:club: Q:heart: 2 folds, Hero raises to $21, BB calls $15 Flop: 8:club: 2:club: 9:spade: ($42, 2 players) Hero checks, BB bets $24, Hero calls $24 Turn: 3:spade: ($90, 2 players) Hero checks, BB checks River: J:heart: ($90, 2 players) Hero checks, BB bets $75, Hero calls $75 Final Pot: $240 Hero shows 9:club: Q:heart: BB shows A:heart: 10:club: Hero wins $237 (net +$117) BB lost $120
-
SÅJA det var fan på tiden! 5k dollar upp på 1000 händer nu utan att ens springa över EV Värdet var helt jävla bizzarro-bra och jag spelade hyfsat bra. Hade jag stängt ner 10 minuter tidigare hade det nästan varit den perfekta sessionen. Började fokusera för mycket på att jag var upp en massa och inte ville förstöra det och därmed sjönk kvallen på mitt spel riktigt fort. Gjorde en dålig syn och förlorade en stor pott som knappt 50/50 precis på slutet. Tidigare hade jag nog fortsatt lite till bara pga det (värdet var fortfarande bra) men det var helt rätt läge att sluta. 10 minuter för mycket är jag rätt nöjd med, snart kanske jag kan sluta EXAKT när jag tappar fokus varje session. Men skitnöjd överlag! Riktigt bra gympass var det med! Bänkpress ska köras antingen med passning, eller helt ensam i gymet Kör obv utan att låsa fast viktplattorna. Fick nog iväg några extra reps totalt, med tillhörande avgrundsvrål såklart, bara för att jag var helt själv där Körde även lutande hantelpress, pec deck-maskinen (som flies) för bröst, och hantellyft åt sidan tillsammans med ett superset med drag till hakan och axelpress med stång. Fuskade lite med kosten och körde ett GI-mål från Max (med bönsalladen och Cola) men wtf, det är ju fredag Körde en Gainomax (choklad obv) till grinden och tänkte nu toppa med en dinkelmjölsbulle och proteinshake (kasein, choklad) innan sängen. Till grinden spelades i hörlurarna Job For a Cowboy, Dark Funeral, Arsis och en halv skiva Hypocrisy Bra skit! Fantastiskt bra humör är jag på helt enkelt!
-
Tydligen värde på alla sajter inatt då. Sick har det varit
-
Hm visst ja det finns ju en sån också. Tror inte jag har sett den, isåfall när jag var "liten" Nu ska jag ner och gymma! Jepp, ni läste rätt 24/7 is the shit!
-
Mage har också varit min "grej" men har fått chilla skitlänge med det sen jag sabbade ryggen. Har ordentliga känningar dagen efter mitt nya magpass men det är ju så roligt att ha en riktigt tuff utmaning Men som du säger, det är fan smärta det handlar om! Vissa övningar är "sköna" samtidigt som de är lite plågsamma men dessa gör ju bara ont Jag funderar också på hur fan det ska gå till att komma upp från bottenläget
