Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Går ungefär jämnt ut.
  2. Kenan är känd för att vara en hustler Kollade precis iaf och det skiljer någon dryg hundring för en enkelresa så känns verkligen inte lönt
  3. Ty! Kunde ju nämnt att jag redan sett den dock Min kompis brukar nog åka med dem, verkade riktigt prisvärt! Eventuellt kan jag åka med dem hem men inte dit, kan inte åka på fredagen. Får se hur länge jag ska stanna med.
  4. Men jag är ju varken eller... Svensk hiphop när den är som ballast!
  5. Seriös high stakes BJJ i denna match! Det hindrade dock inte de gravt utvecklingsstörda amerikanerna att bua Vafan gör dem ens där? Kolla någon boxningsgala istället då. Det är som att gå på fotboll och bua för att ena laget gör mål på nick och inte långskott.
  6. Finns det några hemligheter jag inte vet om när det gäller att ta sig så billigt som möjligt till Stockholm från Helsingborg? Eller är det bara att böja sig framåt och betala SJs överpriser?
  7. Metaddict

    Rooney

    Det jag är mest nyfiken på är om du verkligen skrek "LOL" till honom. DET hade varit fantastiskt
  8. Lol Pudzianowskiments
  9. Och? Måste jag då outa honom bara för att? Googla du vidare hur mycket du vill.
  10. Precis klar +1, mycket bra gala! Trots att dem visade så många kända namn är där fortfarande prelims med klart respektabla fighters att se. Vet inte om dem är ute än dock. Tankar Toquinho Palhares mot Linhares nu, det var den enda som var ute på bestmmatorrents. Min idol Guida fick spö tyvärr, var väl rätt troligt. Trodde dock Sanchez skulle ha en hel del mer att hämta. Nu är tyvärr även lättvikten helt "stängd", tillsammans med WW och MW. Frank Mir såg RIKTIGT grym ut, både prestationsmässigt och fysiskt, så han kan möjligen närma sig Brock igen.
  11. Vet inte om herr "Markus Bränfeldt" har outat sig själv så jag ska inte göra det Men det är iaf en före detta PFare som spelar rätt högt på SVS...
  12. Kenny säger: niice¨ jag är ner irolll 08 =( fml 0sv fffffff Kenny säger: i doe s fml malmö skitliv osv Kenny säger: måste fan sova snart vakna och vaa normal ci´´v9re vore smart skönt rösta oå fern abtw¨¨ ferna btw Kenny säger: på *ha n ska vaa fri+ ne usch kan ju inte ens skrivad fml gn måstes soa sov a
  13. Plus på NL1K idag och back på de andra nivåerna. Det kan jag köpa! Åkte på alltför många fula beats för att plussa mycket men de värsta oturspotterna var som tur var inte så stora. De vägdes upp av denna magiska hand $5/$10 No Limit Holdem 4 Players Hand Conversion Powered by weaktight.com Stacks: Hero (CO) ($1,060.25) BTN ($1,943.56) SB ($369.75) BB ($152) Pre-Flop: ($15, 4 players) Hero is CO 10:diamond: 10:spade: Hero raises to $30, BTN raises to $95, 2 folds, Hero raises to $249, BTN goes all-in $1,943.56, Hero calls $811.25 Flop: K:spade: 3:spade: 9:spade: ($3,018.81, 2 players, 1 all-in) Turn: Q:spade: ($3,018.81, 2 players, 1 all-in) River: J:spade: ($3,018.81, 2 players, 1 all-in) Final Pot: $3,018.81 Hero shows 10:diamond: 10:spade: BTN shows Q:diamond: Q:club: Hero wins $2,132.50 (net +$1,072.25) BTN collects $883.31 (net -$1,060.25) Liiiite för stort fyrbet ser jag nu men whatever. Inte ofta man vinner en stor pott med en straight flush...
  14. Till alla er tjockisar (ni vet vilka ni är) http://www.sthlmcompany.com/se/grp/slim-n-lift-for-man.php
  15. Nej men vafan ska du dra på torsdagen? Det var ju då jag hade tänkt komma till storstan
  16. Metaddict

    .

    Vilken?
  17. Vill oxå träffa denna legend Helt_ok alltså
  18. Metaddict

    Rooney

    HA DET SÅ UNDERBART KUL ROOOOOOOOOOOONEY RONNYY!!
  19. GONATT STARMANNEN
  20. Good choice! Festområde eller vad? Sukhumvit är ju mest ös. Hade isåfall letat upp något lämpligt hotell att börja på och sen letat lägenhet att hyra (testa internet först) däromkring. ÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR NILE!!!!!! Sett dem live på KB i Malmö redan, det var GRYMT
  21. Tycker ni ska stanna minst en vecka så jag får träffa er när jag kommer upp.
  22. MEN SNÄLLAAAAAAAAFKJDFKLADJFLK adjLKFadjLKfjadLKReirkjioeaFLjkads Startar bara NL400 och plussar sjukt nog 3 inköp jättefort. Hade varit nöjd med vilket jävla plus som helst nu, men SJÄLVKLART börjar det igen direkt sen. Trips mot hålstege kan ju aldrig stå. Exakt samtidigt som en fisk synar sin BB med 92 och drar ut min KK, kallsynar en wannabeLAG-reg på första NL600-bordet jag dragit upp med 97o och drar ut min QQ. Sen träffar jag såklart inte en jävla flop och blöder bort resten av vinsten och slutar back återigen. FLIPPAR UR fjaldkfjarjlekariaeiroea Fick en chock när jag såg värdet med, HUR FAN kan det ens GÅ att backa mot alla jävla CPfiskar och regs som tror dem är isildur och spelar varenda skithand de hittar. Vilket äckligt jävla fritt fall det här är.
  23. Senast något liknande det hände mig sa jag till ungjäveln att "nu RÄCKER det" med min argaste min. Morsan satt bredvid och försökte iaf, till skillnad från retardslynan på ditt flyg. Men ungen fortsatte sparka en massa. Ungen blev nog rädd för meta meta mendieta dock för hon slutade direkt när jag röt till
  24. Ty. Tagit en 2dagarssemester för att ändra dygnsrytmen. Det var längesen jag mådde såhär dåligt psykiskt nu. Funkar inte att försöka grinda när man är knäckt redan innan man börjar lira. Kom upp vid 13 idag men sov inte så mycket så jag har kämpat hela dagen. Orkade pallra mig ner till gymet och piggnade till litegrann iaf. Mycket mycket bra pass för triceps/vader.
×
×
  • Skapa nytt...