Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Idag blev jag hånad av tandhygienisten OCH kassörskan på HM med en timmes mellanrum. FML...
  2. Vände till 2-1 i slutminuterna mot Häcken i måndags och idag vinst mot AIK på straffar. Fem poängs ledning när allsvenskan kickar igång med. Kan bli ett mycket bra HIF-år Hoppas nu fan bara de plockar fram varenda öre de kan hitta så Lantz skriver på ett nytt kontrakt!
  3. Hehe ty. Enorm uppoffring för min del. Lär nog fortsätta unna mig vanlig Coke under helgen Tycker nog det är lite skönare med hantlar men mtp att det nästan blev 50% mer total vikt med stång så var det klart roligare Ty, men jag är inte så sugen på att köpa en enorm påse för 2200
  4. Effe sa jag hestfan! Svindyrt skit det ju. I princip Samma som den stack jag har som dessutom bara kostade en tredjedel...
  5. Syn flop typ.
  6. Funderar på att köra en vit grindhelg Kanske skulle hoppa på den här effe-trenden så man orkar. Mina "Extreme Stack" är ju för det första rätt mesiga, för det andra ger dem mig en enorm halsbränna HÖGST sannolikt är det pga att åsnorna lagt i 40mg Cayenne i varenda jävla kapsel! Tips på bra effe-sidor? Sorken?
  7. Sett ur den aspekten tror jag det är bättre att t.ex. aldrig röka... Stora traps är coolt. Använda mycket vikt är coolt. Alltså är shrugs så coolt det kan bli
  8. Nej, inga som inte innefattar hårt jobb och kaloriunderskott. Mm Clen verkar absolut fint.
  9. Tänkte skriva två helt olika saker. Den första var att jag varit seg och allmänt irriterad och på dåligt humör senaste 2-3 dagarna. Den andra var att jag kickat igång min deff på allvar nu. Insåg plötsligt att det kan finnas ett samband... Dagens lunch bestod t.ex. av runt 300 gram kycklingfilé med ett glas vatten. Bytte också ut middagscolan till Coke Zero Kommer nog försöka ligga väldigt väldigt lågt på kolhydrater icke-träningsdagar. Senaste gymdagen blev jag dock riktigt snurrig någon timme efter passet så jag kommer iaf fylla på rätt ordentligt första målet efter träning och ha kvar runt 50g maltodextrin i proteinshaken direkt efter gymet och 25-30g före träning. Tror jag ändrar om i träningssplitten med och styr upp det lite tightare så länge jag deffar. Kört hyfsat långa pass ibland av den enkla anledningen att jag tycker det är kul. Men det kommer nog bli lite väl tufft på kaloriunderskott. Tror jag kör ett jättestandard upplägg med bröst/triceps, ben, axlar/traps/mage, rygg/biceps. Ändrar då om i ryggpasset så jag bara kör drag uppifrån (chins, latsdrag) och något "low row"-aktigt, så blir inte posterior deltoid dubbelt belastad. Har ju tränat den på ryggpasset nu. En annan fördel med denna split är att det nog blir bra med tryck över till min favoritövning shrugs
  10. Absolut, klart att han ska röra på sig mycket Instämmer.
  11. Men seriöst, spendera en halvtimme (sorkens länk räcker mer än väl) på att läsa på lite om kost istället för att fråga om magiska piller på ett pokerforum. Det finns inga, trodde alla hade fattat sånt nu på 2-lax-talet. Also, lyssna inte alltför mycket på killerwolf. Sorken, efedrin bevarar muskelmassa? Har jag aldrig hört.
  12. Kom så målar vi stan Röd och Blå Och när strålkastaren slocknar Ska vi gå Gå Gå På gator Röda och Blå Glöm aldrig Rött och Blått och HELSINGBOOORG
  13. Man ska "intelligently defend". Att ligga på marken med händerna ovanför huvudet och bara få slag matade ner på sig är inte det. Han gör ingenting för att förbättra sin position och han försöker definitivt inte slå tillbaka. Det som gör att domaren inte bryter är att det ändå är uppenbart att Brock är med mentalt. Vissa domare hade nog brutit där ändå men det finns lite av en oskriven lag att man låter matcherna gå mycket längre när det står en titel på spel. Det uppstår rätt ofta liknande lägen i icke-titelmatcher där de bryts. Jag håller med, det var ett misstag av Carwin och så fort de kom upp från marken fattade man ju hur det skulle sluta. Carwin var helt slut. Jag var sjukt impad av honom fram tills dess, fantastiskt bra nedtagningsförsvar. Sen sög Carwins markgame lika hårt som Brocks stående. Dvs HESTAhårt.
  14. Ner till gymet och träna ben Döda mig...
  15. Hahahaha bra tagg där Sjukt jobbigt att behöva erkänna detta men den där snubben var jävligt märkbart större än mig fjlakdjkearjaenr,maenreanrnaern,vklvopiraep Två SJUKA saker angående ditt ex btw. 1. Jag har redan facebookstalkat henne rejält...hon var sjukt vacker på några bilder, så jag säger WP även om hon som du påpekar ser lite Lindsay Lohan-nedgången ut nu. 2. På gemensamma vänner ser jag en polare och gammal klasskamrat här från HBG! Mycket sjukt.. Also, rumpbild PLUS bild på ansikte. VWP. Bästa dagboken på PF. IMHO.
  16. MF tiltad jag var efter Lesnar - Carwin Jag var helt jävla hundra på att det var slut på KO i första precis som jag hade trott. Snuskigt nära var det. Men det var en jävligt fin sub det avslutades med, bara att erkänna... Helgen blev rätt ok till slut. Kom till min polares födelsedagsfest med superlåga förväntningar efter att 2 av de 3 sköna snubbar jag var säker på skulle dit meddelat att de inte skulle komma. Sjukt nog var festen tillochmed dödare (?) än jag trodde Tur man redan hade bottnat rätt bra Det dök upp en tjejbekant som är jäkligt rolig att festa med sen så till slut blev det rätt bra där. Tillochmed ute hade jag hyfsat kul. Sickness. Och du har nästan mig på pricken Nice! Ska ha mig några örnar jag med nu, aight brushan? Ska du inte vara i Malmö? :(
  17. Wooow dagens match av Tyskland kan vara the best evah i ett VM-slutspel. Garanterat topp fem iaf.
  18. Dagens sjukaste fråga fick jag när jag beställde en chokladmilkshake till Uruguay - Ghana som jag kollade på The Tivoli här i HBG: Vill du ha sprit i den? (vilken sjuk kille btw som bränner en straff i slutsekunden och sen tar första straffen i straffläggningen och lägger den rakt upp i krysset )
  19. Dagens fyrling: Carwin, Grove, Bonnar, Tuchscherer. Odds: 48
  20. Jag. Hatar. Poker. Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuug hest.
  21. Nötpass på gymet idag! - Sjukt bra tryck förvånansvärt nog. - Underhållning från en medelålders man som körde med så absurt mycket mer vikt än han klarade av. Jag kunde knappt hålla mig för skratt när han körde tricepsextensions över huvudet i cable crossen och höll på att flyga med vikterna bak in i magasinet varje repp. - Dessutom var där en riktigt het blondin som faktiskt sjukt nog verkade spana in mig ett flertal gånger Blir en späckad helg nu faktiskt så det blir nog varken grind, gym eller deff. Men i gengäld kan det bli jävligt trevligt!
  22. Själva företaget har en sida, http://www.nordicnutrition.com/ Jag tror lagershoppen har allt som finns på sidan och det brukar alltid vara billigt. Nu har de sommarrea och det verkar som de sänkt priset på exakt allting. Jag rekar framförallt deras Omega3, vitaminpiller, och beta alanin. Men det mesta kan väl vara värt ett försök verkar det som. Deras olika proteinpulver har inte riktigt impat på mig dock. Numera har lagershopen också en hel del annat som inte är deras egna märke. Vem fan trycker i sig en massa koffein, effe osv, på en jävla musikfestival?
  23. Pressat godis, kakor och läsk i kopiösa mängder på min lilla tripp... Var lite orolig för att jag skulle ha gått upp i vikt men jag låg kvar på samma sjukt nog Ska kicka igång hårddeff nu istället. Har insett att jag inte kan köra i lugn och fin takt, måste nog antingen bulka eller deffa hårt, får ta att jag kanske tappar rätt mycket i styrka. Vill bara ner 4-5 kilo och se hur det ser ut Köpte på mig lite grejer på lagershopen jag snackat om här i HBG. Köpte nån Extreme Stack på måfå. Kollade nyss vad den innehöll och blev lite chockad. 50mg synephrine, grönt te-extrakt, koffein, guarana och lite annat. http://en.wikipedia.org/wiki/Synephrine Köpte även CLA. Får se om det händer något kul. Om inte annat kommer man bli rätt speedad av stacken. Det kommer bli en onyttig helg förvisso så det dröjer några dagar till jag kommer köra igång helt. Blir en endagsdeff idag först Snart ner till gymmet och köra bröst+mage. Köpte även jättebilligt arginin som jag ska lägga till i min hemmagjorda PWO. Får se om det händer något kul
×
×
  • Skapa nytt...