Nähä ser du herr Level. Du kan inte hänga här och vara i "god form", då lägger jag in mitt veto. Antingen eller. Jag ska vara den enda på Harmyntan som är i någorlunda form, punkt slut. Om du tröstäter och blir tjock och äcklig istället så är du enormt välkommen på Myntan!
META, META, META!!
edit: also, trist med tjejen!