Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Ska vara dödsmetall till grinden och inget annat. Nya Meshuggah och framförallt nya Nile håller upp ens aggressivitet
  2. Finns inga supertips. Posta några händer där du är tveksam över ditt beslut så kanske någon orkar hjälpa till. Utelämna resultatet i handen.
  3. Bara så alla vet förresten, jag är topp 10 i världen på Bike Baron igen
  4. Du måste nog själv klura ut vilka ämnen som är där i och hur dem skiljer sig från andra PWOs.
  5. Berätta mer om lägenhetsuppdelningen. Vilka godsaker var det du roffade åt dig?
  6. Äh vem fan sover inte i fosterställning egentligen
  7. Vet inte på vilket sätt du menar att träna ben är bra men om du vill ha ökad aptit rekar jag verkligen att du tränar ett riktigt brutalt pass kvällen innan. Bara pressa in basövningar som knäböj och marklyft osv.
  8. http://store.manutd.com/stores/manutd/products/kit_selector.aspx?pid=104363&portal=&cmp= Jag har beställt därifrån tidigare och det har funkat fint. Årets matchtröja är dock den fulaste på många många år
  9. Exakt, såhär pass nära inpå säsongsstart kommer vi högst sannolikt inte se några juniorlag på plan. Det är ju även en hel del prestige i detta möte. Biljetterna släpps den 3 juli!
  10. EEEEEEEEEEEEEhhhhhhhhHEHEHhehHEHEHE United-Barca bokat på Ullevi den 8 augusti. Fyfan som jag ska dit!! Nån mer som är sugen? Affe2000? Orrarah? Forumet kryllar väl av röda djävular
  11. Pre workout-torskar bör passa på att bunkra upp med DMAA-produkter nu. Slutrea typ överallt nu när Livsmedelsverket sagt sitt
  12. Mm positivt tänkande är aldrig fel men det där kanske var lite överdrivet
  13. Mmm den hade ju allt! Vilken nerv och spänning, kolla bara denna fantastiska scen Men framförallt, humor. Detta kan mycket väl bara den bästa scenen i svensk TV-historia :lol: :lol:
  14. Shahin, jag tycker absolut att du har förbättrat ditt skrivande och din inlevelse går verkligen inte att klaga på Personligen tycker jag fortfarande du skriver alldeles för långt ibland och borde kapat en del i texten men det kanske helt enkelt är det som gör dina texter Shahinska, vad vet jag. Fördelen med att ha din egen blogg är att du kan skriva precis hur fan du vill Stavfel finns där iaf fortfarande för många av. Fortsätta jobba på, jag håller på dig.
  15. Med dig har man verkligen ingen aning om du med chips menar chips á la Pringles eller chips á la pokermarker
  16. Ahh, Rederiet
  17. Jag tror han försökte vara rolig men jag är inte alls säker.
  18. Inte festa övht för att istället grinda, och sen förlora pengar på grinden. Bra/Dåligt?
  19. Om jag inte brukade känna mig som den mogna på fester innan...så har det inte alls hänt sen Team Microvåg bildades
  20. Duktigt, tänkte jag först...sen kom jag på att ni microfiskar spelar Bike Baron på den lätta svårighetsgraden.
  21. Nu orkar dem inte ens mejla sitt skitsnack om att dem ska höra av sig till alla osv osv...
×
×
  • Skapa nytt...