Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Hahaha riktigt riktigt bra
  2. SuperSingel heter det!
  3. Huh????
  4. Fick ni bara 300? Annars var det väl inte heller direkt genialiskt att inte ha inne fler Vad kostade det och hur ser marginalen ut på såna spel?
  5. Räckvidd räknas från fingerspets till fingerspets om du sträcker båda armarna rakt ut åt sidan. Men i MMA är ju sparkar också tillåtna och den räckvidden räknas inte på något sätt och eftersom Jones har lika långa ben som armar har han dubbel fördel typ. Gustafsson sparkar knappt, han är ganska renodlad boxare stående. Jag älskar MMA ja och framförallt UFC
  6. Nä Machida är inte i närheten av samma längd. Gustafsson är den första som är det, men Jones räckvid är fortfarande ganska mycket större. Tror oavsett tyvärr att det är Jones vidrigt bra brottning eller markkunskaper som kommer avgöra
  7. Menar absolut inte att vara dryg men oavgjort borta mot Swansea för Liverpool är nog väldigt nära EV. Kan reservera mig för att jag inte såg matchen så dem kanske borde ha vunnit Malmö däremot Inte för att jag innerligt trott på HIF-guld nu på ett tag men det sved som fan att inte slå Häcken när vi hade matchen totalt i våra egna händer. No shit retard
  8. Av en slump fick jag upp denna på min facebook nyss Får se lite av varje ur Jones arsenal i den matchen. http://www.bjpenn.com/free-fight-video-jones-bader/
  9. Fattar inte, vafan trodde hon det var?
  10. Nopes. Tyrone Spong däremot
  11. UFC är riktigt vassa på att få bort allt från youtube tyvärr. Du får nog ta lite tid att leta upp torrents om du vill se matcherna i sin helhet.
  12. Ja med såhär lite tid på sig innan galan så skulle jag också försöka se Jones och Gustafssons matcher Sjukt spännande!
  13. Vissa bussar är ju sjukt trånga och obekväma medan det aldrig är lika trångt på tåg så länge man får en sittplats.
  14. Fy satan så bra Hard Knocks var!!!! Fantastisk inblick i hur det går till bakom kulisserna i NFL. Jag är lite förvånad över hur bra stämningen var och att det inte verkade finnas en enda dryg människa i laget.
  15. E de med bus4you så väljer jag lätt de
  16. Gött snack härinne nu pojkar
  17. Du kommer inte få bra återhämtning och passet är snudd på meningslöst. Såklart beroende på hur mycket du dricker. Tänk på att du tål mindre alkohol också om det varit ett hårt pass!
  18. Coola som fan!! Fin kontrast när man själv sitter med världens största chassi
  19. Lider med dig bro! Hade personligen aldrig orkat köra vidare efter runt 10 inköp back men känner man att man verkligen inte spelar sämre så är det bara att nöta på. Var för många händer för att jag ska orka kommentera på bakfyllan. Vissa var standard men vissa lite överspelade. Jag synar bara turnminraisen med 55.
  20. I said I was sorry!!
  21. Yay minibiff förgyller en HH :mrgreen:
  22. Inte riktigt så illa Men jag betvivlar att hon hade svarat om hon fått alla
  23. [X] SMS-bombade tydligen sönder numret den ena tjejen skrev fel först Lycka
  24. Citerar tsigalko: åååh att vara påflugen är en av dödssynderna Mm jag vet :oops:
  25. [ ] Vit fredag [X] Nummer till två vackra damer [X] Förstörde båda chanserna genom att SMS-bomba sönder dem pga för mkt alkohol :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: GLORY GLORY MAN UNITED, COME ON!!
×
×
  • Skapa nytt...