Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Kul sporthelg
  2. Han gjorde ju inte riktigt det heller. Men jag tror det var all stryk han fick i fjärde, för fram tills dess tyckte jag han fortfarande såg pigg ut. I femte hade han inte mycket kvar men det hade å andra sidan inte Jones heller
  3. Dana White: Who wouldn't wanna see that rematch?! Kul med alla twitterkommentarer! Jag glömde såklart att Shohun fick rematch mot Machida så det är inte omöjligt. Hoppet är inte över! Dock var i princip alla överens om att Shogun vann den matchen medan det är typ 50/50 mellan Jones och Alex nu. Men min magkänsla säger nog fan rematch! Jag sa direkt efter både rond 1 och 2 att jag tyvärr trodde dem skulle gå till Jones, dem var såpass jämna att man kände att det skulle mycket till för att domarna inte skulle ge det till Jones. Det blir ju alltid så Rond tre var given Alex och 4 och 5 givna till Jones. Så att vi skulle vinna två av två flips i form av rond 1 och 2 var rätt mycket att önska. Hela världen kan iaf enas om att detta INTE var en förlust för Alexander Gustafsson! Han var iofs typ min idol redan men snacka om att han är det nu
  4. Hur fan ska man kunna sova efter det här
  5. Att twitter är fullt av folk som tycker det är årets match, vill se det igen, eller tyckte att Gustafsson vann spelar mycket roll. Jones har såklart rätt att säga vad han tycker med men UFC bestämmer ju i slutändan. Det enda som talar emot mest är att det är väldigt ovanligt i UFC att en utmanare får rematch direkt Vet inte om det har hänt förr ens.
  6. Enväldigt betyder att alla hade det till Jones ja, spelar ingen roll om det är alla ronder eller minst marginal, bara att dem var överens om att han vann. Vissa dömde det till Gustafsson med, Bisping t.ex. tyckte det var bullshit desicion. Men det var en alldeles för nära match för att man ska kunna bli galen på domslutet.
  7. Jag tror den avgjorde hela matchen Vi hade den ronden! Solklart! Men man måste ge den till Jones efter den avslutningen av ronden så med den till oss istället hade vi vunnit 48-47
  8. Ingen verkade hålla med om 49-46 men svårt att protestera mot 48/47 Jones ändå. Tyvärr Sjukt stolt man är över Alex ändå. Hoppas på en remaaaaaaaatch!
  9. Helt otroligt vilken match Alex gör! Han förtjänar verkligen en rematch men det ska mycket till tyvärr. Svårt att känna det som en förlust ändå på något sätt.
  10. Mest fejkade trash talket någonsin har nog Schaub och Mitrione stått för inför denna match. Jag tycker bara det blir fjantigt när man försöker sälja en fight såhär. Är man vänner så är man, orka sitta och trolla
  11. Haha ok, då får du väl vara ursäktad!
  12. Nuuu funkar ufc.tv som den ska med Tyvärr laggar den väldigt mycket jämfört me nutjob vilket är rätt sjukt. Visar allt. Men i din sits hade jag fan inte snålat här! Köp galan din rika jävel
  13. Funkar inte på vanliga av nån anledning men spanska sändningen och sen ändra till engelsk audio funkar iaf
  14. Nån mer som köpt streamen på ufc.tv och inte får igång den?
  15. Så, nu är jag hemma och kollar UFC. Vilka är med mig? GO GO GO ALEX ONE TIIIIMEEE!!
  16. Haha cool kompis ändå! Ingested gillar inte lugna partier
  17. Hade också hemskt gärna plussat 37k en "ångestladdad" pokermånad
  18. Var beredd på att 05.30 är väldigt positivt från aftonbladets sida, jag skulle bli förvånad om den började innan 06. Men från 05.30 får man vara med om man ska vara 100% säker.
  19. Min hyfsat kvalificerade gissning är att Jones vs MAULER kommer börja runt 06.20 imorron bitti men ni som tar risken att sova först och ställa klockan borde nog gå upp 05.30 för att vara säkra.
  20. Försiktigt me såna skämt så dem inte tror du är terrorist!
  21. En sån här match tycker jag man ska betala för att slippa riskera några fuck ups. http://www.ufc.tv ska jag köpa den på. Men gratisstreams lär inte vara några problem att hitta på en stor gala
  22. [ ] Vit helg (ViktorHs fel) [ ] Kul ute på Cardan (WT-nivå: rekordhög) [X] Giltig ursäkt (ComHem, sug röv!)
×
×
  • Skapa nytt...