Gå till innehåll

Barf

Members
  • Innehåll Antal

    1 049
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Barf

  1. Hejsan! Är det bara hemma hos mig det känns som att programmet laggar riktigt ordetligt, skitsvårt att hänga med i spelat när det blinkar nånstans och sastas nån annanstans, finnes bot? /Mvh Peter
  2. Tacksam för alla svar! Så med så mycket annat i poker beror det på ... Tänkte bara kolla vad experterna hade att säga i frågan En annan sak jag tänkt på, det man lär sig i böcker (läst pokerhandboken och håller på med Hold Em For Adv Players) , hur mycket ska/kan man tillämpa på lägre limit-bord där jag håller till? Sklansky säger väl att det han beskriver är ämnat för 20-40 FL.. Taksam för svar! /Mvh Peter
  3. Hejsan! Är ny på det här med poker, men håller på och läser lite böcker och försöker bättra mig Nu till min fråga, hur mycket bör man höja pre flop med händer som AA KK AK och dyl? De ggr jag plockar upp en sån här hand brukar jag betta 2 bb men får ändå med mig massa människor med kort låga som 43s (han tog mig på rivern för övrigt med triss i fyror). Vad gör jag för fel? Ska man höja ännu mer? Ska väl tillägga att jag spelar på ladbrokes .25-.50 NL ... Tacksam för svar! /Mvh Peter
×
×
  • Skapa nytt...