Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. Ehm, 3b preflop är väl inte så bra, men du menar väl verkligen inte att han skall checka den floppen när det ligger 70 i pott och de har lite över ett PTB kvar.
  2. Fin graf =) Omaha eller tvåkortsspelet?
  3. + Hela Lokomotivs ishockeylag (Stefan Liv bl.a.)
  4. Ingen som vet kära vän, jag försöker också hitta en stream så jag litar på den där när allt annat är nedstängt
  5. https://www.unibet.co.uk/livebetting/client.do
  6. Sjukt mycket grattis :D
  7. Suck, att mitt lag värvade Bendtner ser jag ju inte som nåt positivt iaf. Lär göra mer skada än nytta =/
  8. Du är allt bra duktig du :D:D:D:D
  9. Ville bara vara snäll visa eftersom du fråga :-(
  10. [quote name='Menacio;1637333 WokadGnu Tack för omtanken. Att flytta hemifrån är dock inget förhastat beslut' date=' jag är för närvarande rullad för NL400 men väljer att spela kvar på NL50 tills jag känner att jag är redo att ta steget upp till NL100 och vidare då jag inte tycker att jag har haft en tillräckligt lång vinnande period där, särskilt nu när jag återkommer efter ett långt uppehåll. [/quote'] =)
  11. Säg till om du vill mötas i cs nån gång alltid kul spela mot forumiter
  12. Det är lugnt, du behöver inte försvara dig
  13. haha tror att 90% fuskar angående det , men den såg nice ut annars är ju pizon gud där
  14. Smakade kycklingsalladen gott
  15. Haha du fattar hur jag menar, antar man måste skriva in vilken färg de har =)
  16. Du måste väl skriva Ac7h8h9d, och samma på brädan
  17. slowboy

    -

    http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=446776 Den kör jag och många csproffs med atm =) Är väl den bästa för just detta ändamålet
  18. In på kontrollpanel i menyn längst upp - redigera avatar - skriv in URL för visningsbild =)
  19. Haha såg du bara skrev nåt i en matchtråd om Lions tror jag var tvungen se om det var du
  20. Är du Kimack på fragbite?
  21. Spiker... Vad fan snackar du om
  22. Trodde jag redigera till blankar sry =)
  23. Spelar som du hand 1 och 3 där jag obv synar river. Hand 2 gillar jag inte att försöka CR i en multivägspott där det brickar.
×
×
  • Skapa nytt...