Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. Det va då ett massa tjat Gått bra det lilla jag har spelat i Juli iaf Hunden växer ¨ Några händer skall jag ju få fram i sinom tid =) Är så löjligt lat bara just nu när man är hemmafru
  2. Sjukt Aspelin räknas som veteran
  3. This =) In och skeppa Main nu
  4. Har tänkt att adoptera dig flera gånger så du får veta hut
  5. Gå ut och kasta några cheeseburgare med dig.
  6. Det är okej om du hänger med unga tjejer Viktor men att du börjar försöka få ner 16åriga killar WTF
  7. slowboy

    ...

  8. slowboy

    ...

    Bor du inom 20 mil åt nåt håll så
  9. slowboy

    ...

    När får man komma på besök
  10. Mjaaaaaa, jag hade nog inte tagit det så långt att man hoppar in i en taxi och jagar dom iaf
  11. Kan vara det mest omogna jag läst på länge WELL PLAYED SIR
  12. Du vet denna grabben är knappt 18 år fyllda , då behövs det lite sånt i vardagen
  13. Bump för att hata?
  14. slowboy

    lås!

    He sure is Hejjaaa Minibiffen
  15. Den lär väl försvinna snart men +1 Får väl vara glad om de håller det utanför arenorna iaf =)
  16. Var du med Meta
  17. Detta är som att ge sprit till en alkoholist
  18. Wow <3333 Riktigt fina grafer
  19. slowboy

    ...

    Jag var faktiskt seriös
  20. slowboy

    ...

    Du verkar vara en bra förälder du
  21. Mvh Gordon Ramsey =) Jag håller dock med...
  22. Dra inte in taxen i det här Du förstår väl att vi två som precis har börjat spela FIFA inte kan spela mot två rutinerade kids som minibiff och hans kompanjon. Jag tycker det är trevligt när män ifrån min generation kan säga ifrån på skarpen.
  23. Du är ju dum i huvudet om du tror jag skulle spela med Scaniac
  24. Haha Jag orkar inte.. "Idioten kommer ha ett lik runt kroppen om inte flickan sprattlar i vattnet. Drar han henne under ytan kommer hon troligtvis i chocken aspirera ner vatten i lungorna och drunkna. Självfallet är det en idiot. Det kommer bubbla ur syrgasen. Jag tror att personen har rökt och tänkt för mycket samtidigt. Då brukar det uppkomma idioti."
×
×
  • Skapa nytt...