Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. Nu Var inte du gammal för 5 år sen redan
  2. Var inga problem i sthlm i förrgår när det är HU och en betar river, den andra tänker och den som har betat visar två kort (omaha).
  3. Lycka till pojkvasker
  4. Kvinnans hand är jättelevande även om personal på CC brukar vara dum i huvudet.
  5. Tro det eller ej så vill inte alla möta alla i poker =)
  6. Du vet du ligger under på flop va? Sen bör du inte 4b pre =)
  7. QFT. Statistiskt underlag osv.
  8. Flatta flop.
  9. SIIIIIIICK Grattis
  10. http://pokerforum.nu/forum/arkiv-dagb-cker/48026-office-se-bump.html
  11. Hur kan ingen ha nämnt HataB2Bs dagbok
  12. Dubbla summan för att leka baller [16:14:02] Minibiff: 422kr kosta de [16:14:05] Minibiff: tog 2 förätter [16:14:08] Minibiff: 2 huvudrätter [16:14:09] Minibiff: 2l cola [16:14:10] Minibiff: ggwpnore
  13. Du ser alldeles korrekt
  14. Jag tror på dig grabben Tyckte du var lite oskön i början men nu ser jag ju att du är löjligt ödmjuk
  15. Vart fan ligger Tampei?
  16. Inte jag Kommer ha mardrömmar om den där HHn.. Brukar göra en del magiska spel och jag trodde nästan den där hade hänt.
  17. Hej detarjag och välkommen till dagboken. Jag håller med om allt du skriver och jag funderar på att sluta spela och istället kanske lägga pengar på en match eller två. Säg till om du har några tips inför kvällen, vore väldigt uppskattat. Hoppas att du hittar något trevligt lån att ta så ditt stora genombrott kan komma inom pokern.
  18. Varje gång jag bumpar gräver jag mig ett hål till Kina.. BLIR INGET MED DET.
  19. FYP Riktigt fin TR Sånt som förgyller natten =)
  20. Välj valuta "pund" samt uppdatera HM med en version från 4e juni om du inte gjort det.
  21. Jävlar vad bra skrivet Jobbigt när det tar slut och man bara vill ha mer
×
×
  • Skapa nytt...