Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. Tid att surfa men inte att kika på fotboll..
  2. slowboy

    ...

    Lycka till ikväll Finalbord eller du sover på soffan inatt
  3. LOL Ta några timmar off. Affären står inte still för att du lämnnar, eller så sätter du alla tvapparater på rätt kanal
  4. Done
  5. Såg dig på facebook Du är för ung.
  6. OKEJ, jag är på FIFA om jag slipper låna ut flickvännen även om jag inte ens öppnat spelat ännu.
  7. Betar nog 75-80% turn och jammar river (potsizebet) (alternativt bettar väldigt litet 30%, för att inducera en jam) 200bb just på denna brädan.
  8. Inte många motståndare som floatar tom där flop och turn utan att göra nåt.
  9. Skulle kanske citerat det andra med Vi kommer obv aldrig gå checksyn här för vi tappar värde och folk kommer aldrig beta nåt sämre för värde på en parad bräda. Sen förutsätter jag på denna nivån att folk orkar inte göra om låga flushar med med nåt par till bluffar. Så med 200bb i 3b lär jag alltid gå bet bet bet här även om det parar rivern, måste ju ju balansera upp det de gånger vi bara har bluffesset
  10. 26 år och pojke MEN jag har en kanin på ett år och en hund på ett halvår.. Vad föredrar du? (sen en flickvän på 22 år men tror inte jag kan erbjuda henne).
  11. Det är ju jättefel =) Vi kommer alltid gå betfold eller jamma in beroende på stackdjup.
  12. Jag hittade dig på facebook tack vare din print på facerapen.. Känner mig som en stalker nu.'
  13. Blir så glad när man ser vilken spelare det är som blir screenad vid 3-0 målet Härligt Bayern
  14. Här fatta man ju vart ifrån du kom eftersom man läser PM Stort lycka till i den nya staden
  15. Haha Wow, det har jag faktiskt inte tänkt på. Men de vill ju obv visa att de står lite högre i kurs än själva kunden De är ju experter.
  16. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16651316.ab
  17. Trodde du var över 18 faktiskt
  18. Den har man lyssnat igenom några gånger nu de två senaste dagarna , magisk låt
  19. Vem var det som sökte MILFs :D
  20. Får ta och säga nej där Fin session
  21. Inte haft en plusdag av de senaste sju dagarna =) Kombinera springa riktigt kallt och då börja spela halvdant har haft en dålig effekt.. Men flickvännen kommer ju hem imorrn efter en vecka i skåne. Börjar tro att det har något med saken att göra Tar nog ett break ett tag för just nu har jag hamnat i ett stadie där jag bara går C/C varenda jävla gata.
  22. Nej då, är faktiskt glad för din skull
  23. http://www.autostaffer.se/hyra_in.aspx?q0ProfessionID=2356&q1Profession=Statister&q2=0
  24. Nöjd med en match idag iaf Kvartsfinalen där vi spelade 0-0 och förlora på straffar =/ Satte min och var på alla deras men man är 1/100del för långsamt.. Känns okej inför fortsättningen iaf och skoj vara tillbaka
×
×
  • Skapa nytt...