Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. Nej
  2. Om du berättar varför du vill beta där?
  3. Omaha spelades inte då och internet var inte uppfunnet
  4. Fick plussa idag, måste vart den nya dagboksstarten =) Tack Blomman
  5. Spela du som minderårig?
  6. Lågt....
  7. Bara för att jag är med i din skypegrupp som jag enbart joina pga mitt sug en dag för FIFA betyder det inte att jag kommer skriva här kontinuerligt....
  8. +1
  9. Det där var ju bara elakt Menar väl att syna med blockers oop i hopp om att få träffa en turn som connectar brädan är väl inte superbra.
  10. Kreativt men du kan ju försöka vara aggressorn samt sitta i poss när du försöker med det
  11. Wow Fy fan.. Tur det inte sluta värre än vad det gjorde.
  12. Fyllesnack.
  13. slowboy

    ...

    Skall försöka ge lite input =)
  14. Tycker ändå vi spela handen ganska bra
  15. SNYGGT Har du inga välspelade händer att visa?
  16. Det är riktigt sjukt att ingen har värvat Begovic ännu
  17. Han var löjligt bra i Sunderland förra året så vi säger premiärnerver
  18. Tur för dig det.
  19. Löjligt bra avsnitt
  20. Fantastiskt bra skrivet Helt plötsligt fick man en nostalgitripp Tänkte också på det där med Glimne i senaste PM
  21. Orkar inte.. Hur jävla sjuk i huvudet är du En annan kan inte ens vara vaken 36h
  22. WHY
  23. Lång session
  24. https://www.google.se/#bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&fp=9062899c7066ef6c&q=World.Series.Of.Poker.2013.Main.Event.Part03.HDTV.XviD-AFG
  25. Jättefel Men skall iaf iväg nu och försöka vinna första seriematchen efter sommaruppehållet Fotboll
×
×
  • Skapa nytt...