Gå till innehåll

Jammare

Members
  • Innehåll Antal

    244
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Jammare

  1. Trevlig synspott. Du har ju egentligen bara 99 för värde här och din hand spelar sig väldigt bra multiway. Om BB hittar en CR så kan vi ju även få en fin situation att smeta med mer i potten och fantastisk eq om vi blir nersynade. Ang 3b pre så är det nog onödigt för dig i praktiken mot utg OOP. Du kan nog syna in en del och grinda postfloppedge utan att BB squeezepatrullerar dig eller att utg mördar dig med pos+ocappad range.
  2. GTO som begrepp är lite urvattnat. I praktiken är de mest att inte vara en sån spelare som avviker från spelnormerna pga dom får feeling. Om vi inte pratar om HS gubbar som sitter mer i crev än vid borden.
  3. Sry såg att den skönaste killen på Svs sitter en del 5/10. Mvh Bobby89
  4. Vem är endboss under 5/10?
  5. kul här!
  6. På micro borde även c-game vara >0bb/100 så bara kör på. Maxa spelkvalitet med god sömn och lite motion samt d-vitamin.
  7. I7, 16 gb+ ram och gärna rraidade SSDs.
  8. Rekommenderar att du går och besöker en Inet-butik och förklara din budget samt vilka behov du har. Prio för dig 1. SSD 2. Processor 3. Grafikkortets utgångar 4. Ram 5. Burk/moderkort så de passar för framtida uppgraderingar. 5k kan nog funka men vill du ha möjlighet köra stora databaser och typ notecaddy med tung HUD så krävs de tyvärr att du lägger mer pengar.
  9. 3b är överskattat gubbs. Men det är rätt praktiskt att slänga in lite här och var. Sizea gör man väl lite efter behag och vad man gillar. Vill du få in de på floppar får du gå stort, vill du ha kvar smet till tunga riverbluffar får du gå mindre. Haf fun wit it
  10. Leo is that u?
  11. Synd kompis. Men ta med dig att du spelar väldigt bra. Ge inte upp, det kommer vända!
  12. Time på att du ser serien "Dag" som har en Stenmarks-bild varje intro.
  13. Det är ett sant nöje att raila #JordanCon
  14. Använd en trap-bar om ditt gym har en sådan. Mycket mindre teknikkrävande också, bara inte lika tufft som vanlig mark.
  15. Magisk säsong.
  16. Den norsk/svenska serien "Dag" råkade jag snubbla över, tycker den är magisk.
  17. Apple TV. (Spegla skärmen via airplay)
  18. Lax? http://dokumentarfilmer.se/ar-fisken-frisk/
  19. Tror du har naturligt höga nivåer av rymd för du är så jekla många nivåer djupare i din introspektion än gemene man. Fler nivåer = mer komplex = längre från normen = mer intressant. Mvh Normen89
  20. Ska testa d-vitamin & testo men finns ännu mer roligt om man vill. Rimligt pris imo http://www.werlabs.se/
  21. Väldigt oklart om den ens kmr släppas. Fördröjning på snart 6 månader. Har up24 och den är GTO för sin tid imo. Om 3an kmr ska jag ha den men hoppet sinar mer och mer. Ryktet säger att den funkar men att den storskaliga tillverkningen vägrar funka. Ofc. Men ska man vara frän får man köra dos x sen ta blodprov på var man ligger. Facit aka Dr Rhonda tycker alla på doser över 10k bör testa sig.
  22. Svarade du precis dig själv? På ämnet så har du ju vissa poäng. I GTO finns det såklart donks vilket säkert är bra att använda i praktiken. Det är helt enkelt bara svårare att använda pga fler förgreningar i beslutsträdet. Många har valt bort de av lathet/oförmåga men med de sagt så innehåller ju GTO även mixade strategier där man delar upp en hand i olika frekvenser och betsize. Vilket i praktiken utan mjukvara blir omöjligt för en person att spela. Så kör på med dina donks om du har förmåga och ork. Men tycker man ska ta GTO argumentet med en nypa salt. Finns starkare argument för att ha donkrange i vissa situationer.
  23. Vann tre tusen
×
×
  • Skapa nytt...