Gå till innehåll

Jammare

Members
  • Innehåll Antal

    244
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Jammare

  1. bump edith: tidsinställningarna på pf...
  2. Om du missat ett av de nya avsnitten av p3d under titeln "Mordet på Therese Johansson Rojo" så borde du snapplyssna det.
  3. I did breh
  4. - ALLA (90%+) p3-dokumentärer är fantastiska. *** - Dan Carlins Hardcore history (Historia) ** & Common sense (Nutid) * - Rogan (Välj pods med intressanta gäster, 3h långa och repetitiva ibland)** - Sommar/vinter i p1 ** - Värvet ** - The Tim Ferris show ** Lättare underhållning - Lilla drevet (politisk satir) ** - Geniförklarat (^) * - Alex & Sigge ** - Filip & Fredrik * - TSKNAS * - Arkiv samtal * - Alla mina kamrater * - Institutet * Sätter 1-3 * beroende hur hur stark rekken är med *** som bäst. /GTO (Kört 1k timmar sims)
  5. För att Apple äger på laptops Nja Moores gäller väl vad man kan sätta ihop inte vad som har ekonomisk bäring att slänga i datorerna. Men MPBr verkar ha den tyngsta processorn på marknaden för laptops (Intel 4980HQ) - http://www.futuremark.com/hardware/cpu ^ Enligt den iaf.
  6. Stek på den tills win10 kommer ut nu i sommar imo. Ska vara bättre prestandaoptimering, hårdvaran borde räcka. Inte så stor skillnad på 2013 & 2015 att de motiverar byte. Om de inte hjälper så RAIDa ihop två SSDs så borde även tunga databaser gå smidigt.
  7. FYP
  8. För att slippa ha källhänvisningar och enbart föra resultatresonemang IRL så kan du ju zooma ut en nivå och argumentera för att det primärt handlar om att varje person äger suveränitet över sitt medvetande.
  9. Någon som har grindat där som kan höfta hur grisig raken är? Typ hur många bbRake/100händer på nl400?
  10. Is this 2006?
  11. Tappade min smartphone med en btc på. Använt Bitcoin Wallet-appen, jag drar dött va?
  12. Token, hur formulerade du dig kring pokern i ditt CV? Lärdomar>företagsamheten>avkastning? Nu kladdade jag mest ner vad jag har lärt mig av att spela vid sidan av. Kanske kräver mindre ekonomisk motivering till att man har spelat än om man spelat på heltid?
  13. Bobby representar BigBuddahs fanclub med högst wr på 5/10 så spela absolut inte när han är online. Den tyngest
  14. Jammare

    ...

    Lista lite goda drycker med betyg plz.
  15. Läs mellan raderna gubbs.
  16. 1. 10-15bb/100 är väl top of the line på samtliga stakes. 2. Högre på PLO. 3. Massor men bummare och multipla konton, hemsk värld som bör undvikas till varje pris.
  17. GTO-strat på hamburgerbröd-recept tack. Någon som har kört sims och har facit?
  18. Är det en aktivitet som ofta utförs att åka runt medan du pratar med dina vänner? Tänker ni inte på naturen!?
  19. Vann mer än Namehere och är således minst av hans kaliber.
  20. Nja. Inte pengarna kanske (går trycka fler) men värdet försvinner. Kom på att tjänstepensionen ≠ allmänna pensionen dock. Hit me up med alt och rekks. Är inte för ungdomliga mig utan för min respektiva som är till åren kommen.
  21. Okej, tjänstepension. Går att välja men kan inte hitta någon bra och överskådlig information. Token har du lagt någon tid nu när du blir IRL och/eller vuxen på att läsa in dig? (Bortse från att chansen pensionsystemet finns om 40 år är <20%)
  22. Spelade inatt och proppen gick för mig. Vid omstart så är alla färgmarkeringar borta, någon som det hänt som vet något sätt åtgärda utan att börja om på ny kula?
  23. Jammare

    ...

  24. Det låter som en god idè. Kliv upp i nivå imo, kan inte tänka mig att du inte skulle krossa 0.5/1 och inte göra bort dig på 1/2.
×
×
  • Skapa nytt...