Gå till innehåll

Jammare

Members
  • Innehåll Antal

    244
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Jammare

  1. u not pc bro? check ya privilege b4 u wreck ya self
  2. Om du inte orkar leta rätt på MCT så köp lite kokosolja, går minst lika bra.
  3. Bättre att faila litet (inledningsvis) och ofta än stort och sällan. *knack i bordet 4 trying iaf*
  4. Mmm earth grown nutrients...
  5. du mgv borde absolut va som folk och ta en holk
  6. Visa handen mot 070fisken!
  7. Kan säga att efter att ha spenderat några år med åskilliga Andriodtelefoner så kommer jag hugga en ny iphone. Inte så mycket pga allt glitter utan snarare för att de är så inihelvete mer driftsäkra och rena. Klockan kommer jag däremot inte införskaffa men kan som en parantes påpeka att Jawbones up3 fick en uppdatering igår som gör att den automatiskt trackar sömn (känner av när man somnar) och även tar ens vilopuls under dagen. Utöver stegräknare etc. Blev även lite peppad av överraskningen(?) att en nu ATV kommer ut. Den var ju inte så innovativ som de själva verkade tro men samtidigt jävlig fräsch och den fixade många av problemen i mjukvaran.
  8. Det är avtalsservitut som gjordes med förra ägaren. Den tjänande fastigheten ägs tyvärr av en äldre herre som absolut inte vill komma överrens. Har faktiskt ingen aning av vad som åsyftas med att tvinga fram servitut. Det är jordvärme och avloppsfiltrering som ligger utanför fastigheten och som grannan vill ha ersättning för men de nya ägarna har fått info av sin bankjurist att de ska gå tvinga fram servitut på jordvärme(slingorna?). Grannfejder allså...
  9. Har några vänner som är i fejd med sin granne. Dom bråkar om massa småsaker gällande begränsningen av ett servitut och ena parten föreslår ett nyttjanderättsavtal à 20k/året för att utöka sina rättigheter något. Av mer betydelse är främst att de har rätt till brunn enl servitutet men enl grannen innefattar inte det elkostnaden för angivna vatten. Samt att några värmeslingor tydligen finns utanför fastighetens gränser. Dom tuggar om att framtvinga servitut och lite annat. Jag har aldrig hört talas om framtvingande servitut och som jag förstår det ligger de utanför JB:s område? Jag förslår linjevalet att undvika förrättningskostnader, avtala om ett år för dom pengarna (kommunalt vatten ska komma) sen omförhandla om smågrejerna. Låter de GTO?
  10. Någon pepp på nya Iphone 6s/7?
  11. Jag antar ni har anpassat ert schema lite efter BoM? Skulle de vara praktiskt möjligt att hinna spela båda såvida man inte FTar eller något sånt trams?
  12. Tror inte det, men det hade varit trevligt så kan icke uteslutas.
  13. fyp
  14. Sjukt svårt att säga imo. Handlar mkt om personlighet det där samt om han värderar en viktnedgång där han minimerar muskelförlusten över pengarna.
  15. Svart, flat.
  16. Det mest påtagliga med domen är ju hur sjukt nämndemannasystemet är. Domen är i direkt strid med gällande rätt, inte så de är lite gråzon över de hela utan verkligen superclearcut att de är narkotikabrott. Sen är ju lagstiftningen iskall men är ju sinnes att några tomtar lyckas få dom i direkt motsats till den. Inte ens den åtalade eller hans juridiska ombud kunde ju ge nöd-kortet någon som helst eq. Stackars domare
  17. DÅ bestämmer jag åt dig, vill de mer än något annat på sidan.
  18. nsh
  19. Har du funderat på att startat ett politiskt parti m8?
  20. "Ingen kommer ihåg en fegis"
  21. Berätta gärna med om detta med skriva en Kindle! Inte för att jag har en bok inom mig men gillar verkligen tanken på kunna göra de. Ska köpa en fysisk kindle inför nästa längre resa också
  22. Topp 5 regs: - Upp mest mot - Ner mest mot - Mest rädd för - Mest herre över Vad tror du att din evBB/100 är på: 2/4 sek 5/10 sek 10/20 sek 25/50 sek /5 $ Zoom GG på rivet i tråden
  23. 1. NC funkar rätt ok om du har en välbyggd HUD (läs: köpt HUD) 2. Aldrig hört 3. Yummi tar 500kr/h och han k.nullar alla.
×
×
  • Skapa nytt...