Gå till innehåll

Haslo

Members
  • Innehåll Antal

    3 400
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Haslo

  1. ja. liten tröst dock
  2. brud 6 helt klart bäst hittills. wp!
  3. entourage....besvikelsen är stor.
  4. yes. Skönt att inleda med en etta i vinstkolumnen
  5. haha ja..det va ett bra byte av mig
  6. å herregud vad falcons spelar dåligt. Större mental kollaps än mot packers i slutspelet förra året. Jag är illamående.
  7. arian foster kmr inte spela idag bergh.
  8. får bli en chansning på Mark Sanchez framför Big Ben. Snälla låt den gå in.
  9. http://forum.wiziwig.eu/forum.php http://www.adthenet.tv Brukar hitta bra där. Använde dom förra året och såg alla falcons matcher. Dom flesta utan större problem. Men känns som att game pass är så mycket skönare och mer värt ändå. Bara gå in och titta, inget meck
  10. ska bli så underbart. Köpte oxå ett game pass, verkar bra. GOGO falcons. Nu inleder vi med vinst och helst 100 yards av J.J.
  11. fyfan vilket överpris!! Blir du inte lack?
  12. dåligt lag....Rooney, dålig spelare det där...
  13. det är ju jättestd att miniraisa A3s och sen syna av 8bb push. Båda du och han spela den bra. Inget att snacka om.
  14. catchig
  15. /ignore fyfan va sjukt skönt att ha dig på ignorelistan. :D:D:D:D:D::D SÅ JÄVLA BRA FUNKTON PF!!
  16. är jag? Vart skrev jag det? Jag motbevisade något som någon sa. Det är jag stolt över. Har aldrig påstått att jag är stolt över att ha varit bannad. Jag skäms varje gång jag blivit bannad tbh.
  17. oj jag byggde upp inlägget fel. Å nej. Seriöst du är tragisk.
  18. haha jag spolade förbi när han grät, blev för mycket...
  19. fyp
  20. jag har lärt mig sjukt mycket. Tyvärr har ju alla andra lärt sig mer btw, jag sparka in fittan på din morsa igår, hon säger hej...
  21. han har skillz helt enkelt...
  22. ja, bolton borta imorn. Sjukt att vi ännu inte har spelat på en lördag kl 16.00 och icke så imorn heller.
  23. nöjd nja, nöjd över att jag motbevisa han som sa tredje gången=livstid, ja! Sen är jag ju fisken så det kanske är därför jag lackar?
  24. jag har blivit avstängd typ 5-6 gånger så....
  25. usch, vidrigt. Byt genast lag plz.... Falcons och Matty Ice ftw.
×
×
  • Skapa nytt...