Gå till innehåll

Haslo

Members
  • Innehåll Antal

    3 400
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Haslo

  1. ere inte så att mörkhyade(svarta) personer är snabba för att dom behövt fly från så mycket? Lovar att det finns ett samband mellan dom snabbaste amerikanska löparna och deras uppväxt i texas.
  2. gl, nick?
  3. glee har ju verkligen vart tråkigt den här säsongen. Vart är alla härliga låtar?
  4. jag vill bara dela med mig av något vackert denna vecka. Varsågoda.
  5. om ni är två hade jag iaf tyckt det. Det är jävligt mycket svårare att våga säga nej till två killar och när det är olagligt så blir det väldigt mycket värre ja.
  6. i detta fall är det ju inte ålderskillnaden som är felet
  7. väldigt fel imo om du är seriös med att hon va under 15 och ni va två. Just att ni va två gör det hela sjukt mycket värre.
  8. pma namn, vill oxå se
  9. ok, jag chillar. MEN om du viktor känner att du trött på skambud ala meta så står mitt kvar...
  10. min e 91a, byte?
  11. nee precis. Han vill ju knappast in igen. Och att ens hota ett vittne är väl typ allvarligare än våldtäkt i Sverige? Edit: Det är bra att du står på dig hur jobbigt det än är. Patrasken ska sitta inne.
  12. jag tror det är lungt faktiskt. Har aldrig vittnat osv men har svårt att se att dom skulle "hämnas" på dig när du är helt oskyldigt påhoppad. Tror inte direkt dom gillar att "sina egna" håller på att misshandla random personer hur som helst. Och om dom skulle gjort nåt så skulle väl det varit innan rättegången isåfall? Vet inte hur vanligt det är att vittnen råkar illa ut men skulle gissa på att det är en väldigt väldigt låg procent.
  13. 3 liter julmust köpte jag precis.
  14. först in på 00-talet?
  15. mm har sett fram emot den ett bra tag nu ett möte mellan karl och den kortväxta.
  16. hade 10k efter 3 händer. 5k i pausen. nickar som här. Gl alla!
  17. till mig oxå tack
  18. wow. Welcome back. ser du mig vid ditt bord så hinta nåt så jag kan lefta
  19. Haslo

    0.50/1

    han sa att han sett floppar med alla. Tvivlar på att han limpa dom. I was 2 slow 4 munchie
  20. fold flopp imo. ser ingen anledning till att in och grisa där.
  21. aha trodde det kom inför varje. Brukar aldrig se på dom men senast blev jag taggad.
  22. hörru meta, när kommer countdown inför 138? Inatt?
  23. max 18 obv så det alltid är övervärde
  24. ja faktiskt. Tack så mycket.
  25. nejdå. Kör på!
×
×
  • Skapa nytt...