av den enkla anledningen att jag hejar på falcons och ett lag som slår ut falcons ur slutspelet kan jag inte gilla på något plan(om det inte är tebows lag)=)
både jag och meta(tror jag) har ogillat både Nani och Berbatov förrut. Sen har vi kommit på bättre tankar(pga deras prestationer och attityd. Så du kommer joina vår klubb snart scaniac.
Så tråkigt att man missade slutspel. Är i toppform nu(vilket ju va helt rätt planerat) . 5 WRs med över 10 i proj hoho.
Edit: Jag leder iaf nåt hittills. Högst poäng i en match för hela säsongen. YES!