Gå till innehåll

Haslo

Members
  • Innehåll Antal

    3 400
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Haslo

  1. av den enkla anledningen att jag hejar på falcons och ett lag som slår ut falcons ur slutspelet kan jag inte gilla på något plan(om det inte är tebows lag)=)
  2. ah okej. Härligt. Packers och 49ers. Bland dom två lagen jag ogillar mest
  3. har du börjat se på nfl?
  4. haha jävla galning. nice1
  5. jag trodde det va solen som fick dom att ducka? avd. kasta sten i glashus osv
  6. väldigt uppskattat. Fast lite mer om metas bravader(från ditt perspektiv) önskas.
  7. både jag och meta(tror jag) har ogillat både Nani och Berbatov förrut. Sen har vi kommit på bättre tankar(pga deras prestationer och attityd. Så du kommer joina vår klubb snart scaniac.
  8. du ogillar berbatov och nani? :D stop the madness!!!
  9. KoM IGEN NU ARSENAL!!!
  10. bra! ere på svs du lirar? Har du hemligt nick eller? Har lirat en del plo så vi kanske har mötts? Och plo100 menar du 0.5/1 va?
  11. fixa grafarna i bbs imo.
  12. han kliar alltid sig på näsan när han har 44.
  13. graf i bbs istället imo. Annars så, sluta krossa!
  14. haha fan va underbara dom va
  15. Så tråkigt att man missade slutspel. Är i toppform nu(vilket ju va helt rätt planerat) . 5 WRs med över 10 i proj hoho. Edit: Jag leder iaf nåt hittills. Högst poäng i en match för hela säsongen. YES!
  16. NFL: New York Giants vs New York Jets på new meadowlands 24 dec
  17. jag gav upp efter just 3 avsnitt med exakt samma känsla som du just beskrev. Vidrigt jävla pissprogram
  18. Haslo

    Musikhjälpen

    alltså jag gillar idén men som jag sa. Det är nog århundradets sämsta sak dom skänker pengarna till.
  19. Haslo

    Musikhjälpen

    haha
  20. Haslo

    Musikhjälpen

    tycker det är så sjukt jävla dålig sak dom skänker pengar till. vafan lixom?
  21. ja, jag är oxå på fler än 1. Det är bara lasta upp.
×
×
  • Skapa nytt...