Gå till innehåll

Haslo

Members
  • Innehåll Antal

    3 400
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Haslo

  1. synd för mig att lynch gick in i beastmode så sent på säsongen. Nu är han ju läskig bara.
  2. hur är tjejerna? Edit: den enda viktiga frågan obv
  3. gl, men har jag missat vilken sajt du lirar på?
  4. någon mer än jag som finner den här trevlig The Victorias Secret Fashion Show 2011 HDTV XviD-FQM [eztv]
  5. Tre kronor, där snackar vi bra avslut.
  6. T H E W I R E
  7. hur länge blir ni där?
  8. Nu när NBA drar igång i dec så är det väl läge att starta en fantasyliga. Är inte lika insatt i NBA som NFL så ser därför gärna att nån annan drar igång denna(hörde jag Shahin). peace
  9. all in. Även fast det är svs så. Har du massa händer på honom och han har 0.5% i 3bet och 0% 4bet så kan du ju folda.
  10. nice!
  11. vad jobbar du med?
  12. ???????????
  13. han fattar nog inte att han ljuger. Han är bara efterbliven.
  14. haha
  15. om du är asianlover Soni så antar jag att du redan sett denna eller?
  16. in before meta tycker det va det bästa avsnittet
  17. aa precis. Hon är ju inte bäst nånsin utan har största talang nånsin imo. Hennes röst är ibland redan nu helt jävla otrolig så med övning och vård så kommer den va gigantisk om nåra år.
  18. +1
  19. vissa verkar ju vara födda med en hästsko i arslet vad gäller fantasy och tvärtom :D:D:D ÄR INTE bitter osv :D
  20. inget, kmr ihåg att jag hatade honom i lets dance. men vila i frid.
  21. så synd att dom har ett rätt så tufft schema. Tror dom får det svårt mot patriots, chargers och bears. Men har man gud på sin sida så e ju allt möjligt.
  22. vafan? sluta bli sams. Mer bråk åt folket.
  23. loves it!
×
×
  • Skapa nytt...