Nu när NBA drar igång i dec så är det väl läge att starta en fantasyliga. Är inte lika insatt i NBA som NFL så ser därför gärna att nån annan drar igång denna(hörde jag Shahin).
peace
aa precis. Hon är ju inte bäst nånsin utan har största talang nånsin imo. Hennes röst är ibland redan nu helt jävla otrolig så med övning och vård så kommer den va gigantisk om nåra år.
så synd att dom har ett rätt så tufft schema. Tror dom får det svårt mot patriots, chargers och bears. Men har man gud på sin sida så e ju allt möjligt.