börjar nästan bli för ofta
ja det är så tråkigt. Speciellt för honom. Sådant här som kan förstöra talanger och deras utveckling. mmmm vinst blir det allt. Swansea har väl inlett över förväntan men united är bra på såna här matcher.
Btw. så tycker jag det är jävligt kul att portugal gick till em. Nani och Ronaldo in action kommer bli underhållande om dom får spelet att stämma.
hon är nog den största talangen(sett till sång) som vart med i idol någonsin. Sen vet man ju inte hur folket röstar. Dom verkar ju gilla Moa som e totalt jävla urusel förutom när hon gör en låt, sin egna.
joo. tror dock det blir bättre nu när dom är tillbaka i jersey. Bara man slipper massa Roonie och Sam tjat så är jag nöjd. Mike är ju underhållande oxå.
Han skriver ju sina texter själv till låtarna. Rätt jävla imponernade. Nattens liveshow drog han denna. Ägde alla imo.
Edit: hehehehe såg att heltok visst postat den redan i sin
Om man råkar välja att det ska va minst 5 eller mer på ett bord när man ställer sig i kö på 5max så kan man inte komma in på bordet eller ifrån väntlistan. Kan ni fixa denna bugg tack. Orkar inte stänga ner alla bord och starta om klienten bara för detta.
Nej jag vet. Jag var faktiskt ironisk. Vad gäller sport så sitter nog det mesta i huvudet och inte vilka förhållanden man kommer ifrån. Om vi nu inte pratar materialsporter ala ishockey.