Gå till innehåll

Haslo

Members
  • Innehåll Antal

    3 400
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Haslo

  1. Gl Hf
  2. börjar nästan bli för ofta ja det är så tråkigt. Speciellt för honom. Sådant här som kan förstöra talanger och deras utveckling. mmmm vinst blir det allt. Swansea har väl inlett över förväntan men united är bra på såna här matcher. Btw. så tycker jag det är jävligt kul att portugal gick till em. Nani och Ronaldo in action kommer bli underhållande om dom får spelet att stämma.
  3. hon är nog den största talangen(sett till sång) som vart med i idol någonsin. Sen vet man ju inte hur folket röstar. Dom verkar ju gilla Moa som e totalt jävla urusel förutom när hon gör en låt, sin egna.
  4. han fortsätter att vara outstanding imo.
  5. det vill man väl?
  6. det är för att det bara ska finnas 2 bets. Har man jämnt tal finns det 3 bets. över/under/exakt
  7. nice. GL.
  8. Edit: eller ja, jag orkar aldrig bry mig om såna här saker live så. ska inte svara.
  9. joo. tror dock det blir bättre nu när dom är tillbaka i jersey. Bara man slipper massa Roonie och Sam tjat så är jag nöjd. Mike är ju underhållande oxå.
  10. har det redan tagits upp att säsong 5 av jersey shore börjar 5 jan 2012? Annars så tar jag upp det.
  11. fyl. Fyfan, hade nog inte orkat springa så dåligt som du springer. Mer intressant om du postar i bbs oxå imo.
  12. repeat
  13. den va. Du har hållit lite dålig låda där imo. Get back in it!
  14. berätta
  15. hmm du tror inte det är en dokumentär va?
  16. han är en nivå över dom andra imo.
  17. Han skriver ju sina texter själv till låtarna. Rätt jävla imponernade. Nattens liveshow drog han denna. Ägde alla imo. Edit: hehehehe såg att heltok visst postat den redan i sin
  18. Om man råkar välja att det ska va minst 5 eller mer på ett bord när man ställer sig i kö på 5max så kan man inte komma in på bordet eller ifrån väntlistan. Kan ni fixa denna bugg tack. Orkar inte stänga ner alla bord och starta om klienten bara för detta.
  19. NY alla dar i veckan och då har jag inte varit på någt av ställena. Glöm inte NFL. HF
  20. man skulle ha losat mycket i början. Så man fick värva alla bra spelare från waiver. Verkar vara melodin.
  21. Nej jag vet. Jag var faktiskt ironisk. Vad gäller sport så sitter nog det mesta i huvudet och inte vilka förhållanden man kommer ifrån. Om vi nu inte pratar materialsporter ala ishockey.
×
×
  • Skapa nytt...