Gå till innehåll

TGrinder

Avstängda användare
  • Innehåll Antal

    1 390
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av TGrinder

  1. 9K på 15min såhär tidigt efter öppning..hyffsat sick imo! wp
  2. Kommer inte ihåg om någon frågade det tidigare men får man göra upp deals HU i WSOP?
  3. Nä jag håller med dig till en viss del, absolut!
  4. Är nog beredd att hålla med, Staszko bör ju kunna checka nötterna OOP och låta Heinz skjuta river i en sån pass stor och viktig pott som han helt klart skulle behövt i det läget.
  5. Behöver det väl inte vara om Heinz vill reppa ett FD och sätter Stasko på 9an så tycker jag synen är helt värdelös, men synen efter att blivit raisad turn är riktigt dålig som även Antonio sa. Eller är jag helt ute och cyklar?
  6. Kändes rätt kall..men lätt att säga nu när Staszko turna nötterna.
  7. Checka ner river, Heinz satt på A6 och Staszko på 43.
  8. Länka är du snäll!
  9. http://www.wsop.com/tournaments/payouts.asp Kanske missuppfattade frågan..trodde du menade payouts!
  10. Q6 vs JJ (Staszko)
  11. No guts no glory..galen tysk minst sagt!
  12. Fruktansvärt..! Om du får tag i deras ipadress (vilket du borde få av betsafe) så kan du alltid spåra dom genom http://www.ipnr.nu/spara-ip-nummer/ Inte mycket till hjälp kanske men hoppas verkligen allt ordnar sig!
  13. Snäll du är..Ska försöka, men lovar inget!
  14. Bara outa på du..har inget att dölja!
  15. Kör hårt och lycka till..kom upp till 2-4 någon dag!
  16. Ty! Hemligt..
  17. Hahaha!
  18. Ses där kanske..lycka till!
  19. Japp, jag spelar ju 2-4 och kan inte reglerna!
  20. Är väl just därför det heter "Nybörjarbord"? Testa 1-2 och uppåt så får du nog stöta på patrull..GL!
  21. Lycka till dude!
  22. Du är så sjuk! Haha men ändå skön..
  23. GL i Riga dude!
  24. Då va man fast i en till dagbok! Aldrig fel med ögongodis..
×
×
  • Skapa nytt...