Gå till innehåll

TGrinder

Avstängda användare
  • Innehåll Antal

    1 390
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av TGrinder

  1. Släpper man in ett mål 2 vs 6 så har man inget i VM att göra, Englands defensiv på första målet va rentav pinsamt. Suarez andra mål är det inte mycket att snacka om, världsklass!
  2. Ber om ursäkt om du tog illa upp när jag gissade ditt nick, det va dumt. Ses vid borden och GL!
  3. Inlägg borttaget på trådskaparens begäran, outningar likväl spekulationer är inte tillåtna om trådskaparen inte är okej med det. -JV
  4. Aa, X hade kanske varit mer rättvist kan jag tycka. För övrigt så dog Serey Dies pappa 2 timmar innan matchen, därav alla tårar. Sorgligt..
  5. Och där spika vi 2-1, tack för kaffet! Edit: Spelar dock minde roll när Fajlen går som tåget..
  6. Vad nickar herrn? GL
  7. Eran diskussion fick mig att tänka på: Padrinos headbuttar Shahin och Deva kommer dit och försöker lugna ner allt.
  8. Haha, Deva. Du är förjävla skön!
  9. Den som hitta 2 mål på Australien får man lyfta på hatten åt, nån som gjorde det?
  10. Var ju helt magiskt värde igår på Sydkorea DNB @ 3.25. Hade hellre sett 0-1 som resultat.
  11. Ge dig själv ett blow när du ändå är igång.
  12. Inte ens lack över missad poäng när man bjuds på sån här fotboll, Ochoa säger jag bara..WOW!
  13. Som microgrinder måste man ju hålla sig till lågvarianstipsen med den här insatsen!
  14. Hyfsat sömnpiller till match..
  15. Intressant att top 5 hade 2-1.
  16. Det är långt kvar. Har svårt att se att top 4 ser ut som den gör just nu när vi summerar!
  17. Tack somfan för updates Deva, så uppskattat! (:
  18. Fyfan, det där målet på övertid var vidrigt.. Edit: Tills jag kom på att jag böt till 1-0 minuterna innan matchstart, ber om ursäkt till alla 2-0 rekare. (:
  19. Verkligen, ska bli intressant att se Chile inatt till att börja med.
  20. Dev, skulle uppskattas om du styrde en likadan lista som du gjorde igår. (:
  21. Facepalm.gif Så sant! Haha
×
×
  • Skapa nytt...