-
Innehåll Antal
1 390 -
Gick med
-
Besökte senast
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av TGrinder
-
Ger upp för idag, Dag 5 slutar på totalt 10.1h. Vilket jag är jättenöjd med såklart. 64.4h för hela Challengen och börjar sakta men säkert se målgången framför mig. Tog för övrigt min största pott någonsin på 5-10 för någon timme sen mot en riktig grisfisk. 17K landa den på! Vettifan om jag vågar posta HH då jag förmodligen kommer bli flame:ad till döds.
-
Det där vet jag inte, inte på det sättet jag spelar nu. Men förhoppningsvis ja. (: Yes jag har fått ditt PM, tänkte svara alldeles strax. Har varit fullt ös fram tills nu. Tack för supporten också, appreciated! Tack m8, kärlek! Du har så rätt i det du säger. Varför jag lirar turboborden är nog för att annars kommer jag typ däcka, jag måste nästan ha action hela tiden annars tröttnar jag under denna Challenge. Make sense, eller helt idiotiskt? Ska tänka på det framöver när jag inte sitter och nöter så här. Tack Viktor, detta uppskattas. Jag spelade som en dåre idag som du märkte, har verkligen gått ner mig i mitt spel. Om det är pga tröttheten vet jag inte. Men något är det. Jag känner mig inte i bra form just nu iaf, ätit 1 måltid idag och jag klev alldeles nyss. Helt jävla slut är jag! Dags att få i sig en måltid med mycket näring och vila upp sig tills imorgon.
-
Boys n Girls, börjar riktigt jobbigt nu. Närmar mig 60h och det känns i kroppen och huvudet, speciellt när man 5-tablar nonstop och ibland är det 5-turbos rullande. Nu behöver jag support från alla håll oavsett om ni hatar mig eller inte.
-
Tack m8, uppskattas att höra sånt! Se till att njut av semestern nu så ses vi vid borden snart igen, bra spelat igår btw. (: TC
-
Tack man! Alltid 5 bord rullandes. (:
-
Haha 99% säker att jag inte har gjort det, onödiga tråkigheter har vi haft i vilket fall som helst. Det kan vi konstatera. Men life goes on! Svs i ett nötskal.. Rejäl ångest idag, vädret är riktigt schtekigt och man känner sig lagom sugen på att trycka volym. Men är Challenge är en Challenge så inga jävla mesiga ursäkter nu. Det är trots allt bara hälften kvar. (:
-
Ja men jag skrev ju att jag inte riktigt minns hur lång tid tillbaka det var, du har säkert rätt men det var som sagt inte länge jag hade tillgång till chatten. VA?! Nu får du fan lugna dig, jag har aldrig outat din adress mannen. Jag må vara fittig i chatten men så oskön mot dig har jag inte varit. Avstängt? Pga? (:
-
Sweet! Drar utomlands den 11:e men fram till 9-10:e Juli kan jag spela. Även om du är borta över helgen så hindrar det väl inte dig från att pm:a ditt nick? Nyfiken..
-
Pm:a nick så drar vi igång, ska bara trycka i min en stabil frukost. Har vi en deal?
-
Hahaha! Inga konstigheter, jag tar det. Synd bara att folk är så mesiga och inte vågar/vill outa sig. Har svårt att veta vem någon som heter "juventini" är. Men vill du ge igen för gammal ost är det bara pm:a så vevar vi. Puss
-
Att skriva smeknamnet på någon är väl knappast att outa, kan jag tycka. Sen outar du dig rätt bra själv med twitter och dylikt dagligen. Länge sen man såg dig vid borden btw, how come?
-
Är det 1 år? Jag hade under en väldigt kort period min chat igång för att sen bli avstängd igen. Som sagt, har inte riktigt koll på hur långt tid tillbaka det är men runt där omkring. (:
-
Håller med dig Deva, fyfan vad äckligt jävla kass domare. Avgå!
-
BOOOOOOOOOOOOOOOM!!! Klev precis över 20K-strecket, 27.3K händer och 53.9h på 4(!!!) dagar. Bjuder på en halvtidsgraf som jag lovade (har för mig att jag skrivit det iaf). Men först, folk som säger att jag inte swingar. Kom igen, jag swingar mer än John Holmes gjorde med sin drule under sin storhetstid som porrskådis! Kan någon mod vara bussig size:a till grafen? Vore guld, tack! (: (Tror jag lyckades fixa det själv, om inte får ni gärna fixa det). Spelat som en gris idag men ändå lyckats hitta plus, wööööö! Har även en go näve att bjuda på innan det är dags att krama kudden: Boss, $5/$10 No Limit Hold'em Cash, 3 Players Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite. SB: $1,137.38 (113.7 bb) BB: $4,232.10 (423.2 bb) Hero (BTN): $3,735.25 (373.5 bb) Preflop: Hero is BTN with 2:heart: 8:heart: Hero raises to $20, SB raises to $80, BB folds, Hero calls $60 Flop: ($170) Q:heart: 3:heart: 7:diamond: (2 players) SB bets $90, Hero calls $90 Turn: ($350) 2:diamond: (2 players) SB bets $240, Hero calls $240 River: ($830) 6:diamond: (2 players) SB bets $727.38 and is all-in, Hero calls $727.38 Spoiler! Results: $2,284.76 pot ($15 rake)Final Board: Q:heart: 3:heart: 7:diamond: 2:diamond: 6:diamond: SB showed 9:heart: J:heart: and lost (-$1,137.38 net) Hero showed 2:heart: 8:heart: and won $2,269.76 ($1,132.38 net) Mot Nit-Råbään för övrigt. GG mannen!
-
HeZraX hänger du här? Ge mig lite action HU, har ju fan donerat 2 BWM's till dig..
-
Tack bror, uppskattas somfan! Och du, Grattis på födelsedagen! Mvh 194
-
Dra åt helvete va det mäts kuk idag, jag som trodde att det va enbart ViktorH som ville mäta men verkar som att även Baros och Poker_Falk också vill vara med. Passera 50h för ett par minuter sen, inga konstigheter. Så jävla easy! Sen att jag är back en årslön nu är en annan femma, nån måste ju försörja alla proffs..
-
Haha, jag missade Tyskland-matchen. Är så fokuserad på min Challenge, vaskar 3K lite lätt..
-
High five på det! Som sagt, jag såg det som ett skott och tog chansen och lyckades tura. Nästa gång bustar jag kanske, återstår att se. (: Tack för svar mannen! Gött! Tack detsamma, lycka till vid borden! (Har du lust får du gärna pm:a nick, vore kul att veta om vi spelat varandra)
-
Eftersom 25-50 inte är en nivå som jag reggar så tog jag ett skott om jag sen väljer att kliva efter att dubblat upp (skulle lika gärna kunnat bustat) ser jag inte som "bad manners" som vissa vill få det till. Jo jag är fisken av oss 3 även då jag inte whatsoever har någon större edge (läs inte någon edge alls) mot dessa herrar. Jag gillar att utmana mig på högre nivåer, spela ett par nävar och känna av spelet helt enkelt. Jag kände att jag inte var sugen att spela HU och valde även att kliva där (som svar på din tussilago-grej). Jag har inga problem med att folk kallar mig fisk, sopa osv. Det tillhör spelet och jag har inte själv varit världens trevligaste alltid. MEN återigen så är huvudfokus på att jag vill veta om det är OK att kliva när man dubblat degen på ett skott. Tack för svaret iallafall.
-
Det är väl lite så jag känner också.. Tack för svaret!
-
Jag vet inte i vilket sammanhang du pratar om nu när du säger att jag hånat dig chatten (vet inte ens vad du nickar). Har för övrigt haft min chat avstängd sen över 1,5 år tillbaka. Men du får gärna påminna mig vad jag sa så jag kan minnas tillbaka och reflektera. Tar verkligen inte illa vid mig när någon bli kallar mig fisk, som jag även skrev ovanför så ser nog dom flesta mig som det. Och det har jag inget problem med. Jag kommer fortfarande köra min grej, har alltid gjort och kommer alltid göra. (: Nu var dock frågan om det var OK att kliva eller inte. Men jag tar till mig orden och tackar ödmjukast.
-
Måste fråga pf-eliten en fråga: Jag sitter på ett bra 25-50 bord med 2 fiskar bland annat. Bordet bryts efter en stund och vi blir 3-handat. Kvar sitter 2 duktiga regs, jag väljer att veva några händer innan det är dags att kliva. Hittar QQ i SB och får in det mot BB som sitter på AK. Står, dubblar och spelar ett par händer sen sitter jag ut. Eftersom jag är fisken i det här sammanhanget (är väl det i alla sammanhang iofs), är det OK att kliva då? Jag blir även kallad fisk ett antal ggr av denna reg. Inte nog med det så blir jag tillrättavisad på skype av ännu en reg som railade allt. Guld! Väntar bara att AB ska ring snart också.. Så, nu vill jag höra folks åsikter!
-
Yes, skickar dom i PM, så får BÅDA skämmas. Ofan, då måste jag ha en stalker som railar mig om nätterna. Läskig den där Krill$ter.. Edit: Ber om ursäkt, J4s såg jag att det va nu.
