Gå till innehåll

TGrinder

Avstängda användare
  • Innehåll Antal

    1 390
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av TGrinder

  1. Jag vill inte ha ett skit av dig. Vill mest att folk ska få veta vem du är vid borden. Notera att du skrev "till vardags" också. Standard att den kommentaren skulle droppas också angående mordhot. Du är bara 2 år sen. Som jag sa, du behöver inte försvara dig. Är rätt säker på att flera regs än enbart mig kan "voucha" för att det jag precis skrev stämmer överens rätt bra på dig. Mvh / Riktig ball 25-50 railare
  2. Sen när blev du reg på 25-50 menar du? Detta måste ju vara en level. Har för övrigt aldrig sett någon som är så pass otrevlig vid borden och whinar efter varje förlorad pott som du. Bara så sent som någon dag sen raila jag ett random bord där "DeSalle" (25-50+ reg) satt och du var inte sen med att påpeka hur dålig han är. Och för all del, du behöver inte försöka försvara dig nu. Höjer både ett och två varningens finger om någon nu mot förmodan skulle nappa på denna trollning.
  3. Sådär, fyllt i datum för Draften. Signa upp mig på Survivorn också, skeppar över deg nästa vecka om det är lunch? #12thman
  4. Mycket fin gest!
  5. JAG ÄR ÄÄÄÄÄÄCKLIGT JÄVLA TAGGAD SÅ SKRIV UPP MIG!!! :ola:
  6. Du får ett försök till på dig, ska du såga mig får du fan komma med något bättre. Mvh Grisfull och snel
  7. Jag har inte gått emot forumets regler någonstans. Att jag framför min åsikt i en tråd där händelsen utspelar sig medans jag förklarar min tidigare post är helt tillåtet. Att Lundin som moderator tillåter ord som "Pissluder" är om något ett stort jävla felsteg. Det är nog just därför du raderade allt, du vet att han gjorde fel och försöker städa upp efter honom.
  8. Tragiskt nog så raderade Crappy allt som postades i den andra tråden, efterliknas mer eller mindre någon form av sopa bevisningen under mattan aktion. Starkt jobbat!
  9. Jag skriver det här igen så du också förstår. Det är inte emot forumets regler att framföra sina åsikter i en tråd där själva händelsen har hänt. Så skippa det skitsnacket. Tål ni inte folk som är frispråkiga är du välkommen att banna mig pga det. Nu vet alla som läst den här tråden vad som har hänt. Mvh En av få som sätter ner foten
  10. Ok, skulle du ändra dig och dyker upp är det bara dra iväg ett PM eller kolla efter den med störst stack på 25-25 borden. Mvh Ödmjuk 08:a
  11. Bjud på bilden mannen, bjuder på helrör om du joinar CC-Sthlm nästa helg som tack.
  12. Haha, this!
  13. Sorry to say men det där ska tas med en nypa salt precis som hendonmob (enbart vinster som visas). Bjud på en sharkscope graf ist. Mvh 66-ability
  14. TGrinder

    baros

    Ge mig GTO-strategier för SC2 så får du handen.
  15. TGrinder

    baros

    Såg den baljan, hyfsad spew från hans sida kan jag tycka. Spela nöt IP är rätt easy också, men enhå! (: Så, fixade grafen åt dig!
  16. + Kommer göra dig väldigt väldigt gott att spela på SvS. GL så länge, tror på dig!
  17. TGrinder

    baros

    Grindar i mån av tid? Du bor ju på SvS. Förväntar mig en måndagsgraf här annars får du avgå som dagboksskribent. På tok för dålig action jämfört vid borden.
  18. Och ändå har du varit inloggad tidigare också. Syn på den som man säger! Byt ut dig mot Markus800 är mitt förslag.
  19. Ni bör byta ut JackVegas som mod, han gör inte sitt "jobb". Inte resten heller verkar det som. Jag bad er stänga min DB redan i Onsdags. Varför händer inget?
  20. Att ens folk hänger på det "forumet" fortfarande. Man blir ju mörkrädd..
  21. Mycket vackert m8!
  22. Dagen är kommen då det är dags att att tacka och ta farväl av dagboken, fick ta emot en och annan flame i slutet från ett par haters men även en del positiva kommentarer som jag givetvis tar med mig. Ni vet vilka ni är, tack! (: Tycker denna låt var jävlgit passande, så denna dunkas på högsta volym med en fin bas atm: So long suckers, GRINDER
  23. Börjar bli rätt uttjatat att dra upp det 2-3 år senare. Förstår inte riktigt vart du vill komma? Vill du mig något personligen är jag inte blyg med att ge dig den information som krävs för att kontakta mig utanför denna pf-värld. Det ska jag, bjuder du på öl så bjuder jag på ett paket blöjor.
  24. Haha, ty sir! Jag kör min grej, alltid gjort och kommer alltid göra. Frispråkig är ett ord som passa in bra i denna DB.
  25. Kul att höra att den är läsvärd! Men tyvärr var den enbart en dagbok för min Challenge.
×
×
  • Skapa nytt...