Dagen är kommen då det är dags att att tacka och ta farväl av dagboken, fick ta emot en och annan flame i slutet från ett par haters men även en del positiva kommentarer som jag givetvis tar med mig. Ni vet vilka ni är, tack! (:
Tycker denna låt var jävlgit passande, så denna dunkas på högsta volym med en fin bas atm:
So long suckers,
GRINDER