Gå till innehåll

SasaMatic

Guests
  • Innehåll Antal

    1 039
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av SasaMatic

  1. gick analysen bra? =) eller fann du något nyttigt rättare sagt
  2. kol och cancer, snälla...
  3. det är när rökat blir till en livsstil som det börjar bli dåligt. och rökare i allmänt tycker jag är för pro canna och ser inte det här men visst, det är ett val att bli förslappad. Ang. alkoholkombon så har jag tyckt om att röka före isf, dela en spliff, sen ta det rätt lugnt med alkoholen så är jag skön hela kvällen. Men jag har märkt att det inte är för alla, lr alla kvällar för den delen. orkar du slänga in en länk om påsen totty? vore uppskattat mvh rökainnanalkoholdebut
  4. raka upp ryggen och se till att du har optiljus. ordentligt med hudkräm duger bra ifall du vill använda det
  5. yes det är syn
  6. att folda där med KK är kasst. om du inte möter den största niten då du kan göra något superexplo, händer extremt sällan dock
  7. waste mot dom spelarna =)
  8. såg inte stackdjupen... fortf syn
  9. behövs inte
  10. jättedålig fold, jättejättejätte oavsett vad i denna situationen
  11. Har en del polare som har varit riktigt nöjda med emmaboda
  12. Dåliga spazzregs är ju trevligast:)
  13. fyfan plånboken ska man ha pengar i : ( även om det är mer okej för en tjej
  14. värdelös ny funktion : (
  15. smakar ju inte överdrivet med mint =)
  16. en del ändå, är som godis typ när man drar en stor dos av det med mjölk. testa om du tkr om mint och choklad imo =)
  17. sen gör jag gainer på dessa två, mintchokladsmaken är riktigt god fan... http://www.mmsports.se/Body-Science-Whey-100-1kg.html http://www.mmsports.se/Body-Science-100-Maltodextrin.html
  18. kanske inte det ultimata men jag diggar den med lite koffein. för er smakkräsna så smakar den mindre än rent eaa, rätt mkt också http://www.mmsports.se/EAA-XXX-Xtreme.html
  19. bra jobbat =) vilka stakes har det gnetats på efter den jobbiga starten?
  20. åh vad dumt. hoppas du vinner mkt mutpengar simon!
  21. känns jättescammigt när han skriver sådär...
  22. välkommen!
  23. konfirmera level pls =( osäker såhär på morgonkvisten och du är plolirare...
  24. SasaMatic

    JohnH

    haha tack för den
  25. kom på att du inte ens gillar röka : P
×
×
  • Skapa nytt...