Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. Jag föraktar inte Doyle, större kung får man leta efter men att säga att han spelar den handen annat än jättedåligt är bara sjukt
  2. hAHA Ja han spelar pissdåligt och ska checkdega flop och om han nu betar ska han såklart dega. Om du på riktigt tycker att han spelar den där handen bra är det så jävla sjukt att jag vet inte vart jag ska ta v'gen.
  3. Sjukare än sådär blir inte en hh
  4. Väntar med spänning
  5. Ok, jag tyckte det var riktigt sjukt förut när jag hörde om såna livespelare som ni som tror att ni kan hitta såna reads att ni kan pinpointa hans range till en exakt hand men att ni tror att ni kan göra det genom att läsa inledningen i en hand history är bara för sjukt för att det inte ska kunna vara en level. Fi är varken lös eller tight, har tidigare sagt att han spelar mycket på känsla, han har inte imponerat alls. Jag har nog en rätt lös image, höjt mycket men inte visat några kort alls. Detta är alltså informationen ni går på när ni hittar er soulread eller vad missar jag?
  6. Vann en tvålaxpott av puni idag :mrgreen: :mrgreen:
  7. jag plusettar på alla negativa inläögg om poker. Gultimehigh
  8. Såväl som
  9. Blev precis utsatt för den sjukaste jävla idiotin nånsin. Var i helsigborg och skulle ta tåget tillbaka till Lund. Det var ett par minuter försenat så hann precis med det men hann inte köpa biljett. Sätter mig och väntar på att konduktören ska komma, till slut dyker hon upp den feta jävla subban. Jag säger att jag inte hann köpa biljett innan och skule vilja göra det nu. "nej fdet går inte ge mig ditt leg, 800 kronor böter blir det, ok?" Jag ser ut som en fågelholk ett tag innan jag får ur mig ett ööh ok. Sen frågar jag vad fan hon håller på med och varför man inte får köpa biljett på tåget. Tydligen skulle jag ha letat reda på henne när jag klev på och sagt att jag inte hann och köpt en biljett. Nu kokar jag och slår handen i bordet och frågar varför jag köpt biljett på tåget ungefäör 2931092438928u93892 8gånger tidigare. Till slut blir vi avkastade från tåget 2 stationer från lund och fick sitta där i en timme. Guld ÄÖckliga feta kossa
  10. tjena watz, det snackades om dig på stan!
  11. Sluta snacka skit ludde Mvh Per Linde
  12. I poker ska man ha en bluffrange, i den ligger inte AQ i detta fallet. Mvh Skolboken
  13. Mvh Ola Brandbomb
  14. dshuaidasjdkasjkdajdkajdjkaskdsjakd för helvete syna dksaldjsamdaskas gubbar
  15. Rolig level Ola
  16. Kom på det idag när jag var ute och dejtade PK på stan. Sjuka jävel! Ses på cc
  17. Grattis Niklasvegas, sjukaste nicket på pf. (överlägset)
  18. Ses i prag megadödarn!
  19. GG

    Padrinos

    tjugoentusentrehundrafyrtiofem är facit
  20. Ska spela tills jag är supernova idag. Lovar.
  21. Jag har en sån där vidrig tomhetskänsla som bara kan uppkomma efter monsterback på nivåer man inte ens pratar om i helvetet
×
×
  • Skapa nytt...