Gå till innehåll

thefman

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av thefman

  1. om han nekar Ivey action på ett bord online (som genererar 150+ hands/h) varför skulle han då sätta sig live och lira 50 händer i timmen?
  2. galfonds syn på matchen: http://www.bluefirepoker.com/blog.aspx?blogid=25
  3. då är det inte blom90 då
  4. men det är ju inne o va kritisk
  5. träff på esset räcker vs mikado imo
  6. finns inte så stor anledning att ställa med ess utan kicker där
  7. balla ur och balla ur
  8. vi stackar alltid med essen oavsett alltid
  9. fjolligt cbet..... just sayin
  10. S är ju bland det vackraste man sett och jag tänder vanligtvis inte på mörkhyade
  11. var menat till sean men även du får va med och leka ofc. se till o fixa en burk så sätter vi oss hos den håriga mannen när jag kommer ner
  12. kommer ner om ungefär 2 veckor igen din torsk. tar med macbooken så kan vi ghosta ett par sessioner. btw har du parkeringsplats i krokarna?
  13. låter mindre vettigt
  14. det man är negativ till är att börja idag som nybörjare med målsättningen att tjäna pengar
  15. Finns faktiskt en highstakesgubbe på betfair från UK som tar SMS lån när rullen är bustad. Killen håvade in stora pengar tidigt under boomen men när gamesen vart tuffare så gick han från vinnare till förlorare utan att själv inse det. UK gubben har nån blogg som jag inte hittar nu.
  16. kände en kille som tog billån och gejmade med. levde dubbelliv, torskade allt och tog livet av sig.
  17. vem vill bluffa på boss?
  18. vad tror du är mest sannolikt; A: vi balanserar ett givet läge för att vi tror situationen kommer uppstå mot just denna fi säg ett tusental gånger eller B: vi balanserar ett givet läge för att situationen kommer uppstå mot vem som helst men allra viktigast i vårat eget spel. tack och godnatt
  19. och utöver det blir vi exploitknullade om vi foldar denna del av rangen. bättre att ta en annan linje isf.
  20. ouch killen har inte ens fullt inköp, limp/synar blindskrig. kan lätt se honom ta samma linje med QJ, J7, 7x.
  21. grejen är den att man inte har sina ranges svart på vitt utan man försöker jobba in dom allt efter hand. så tänker ialla fall jag och misstänker att ST har samma aproach då han fick för sig att jobba in balans för check mitt i allt. väldigt få som sätter sig ner med pokerstove eller liknande och räknar in hur många bluffhänder och nöthänder man ska ha i varje givet läge, vilket ändå skulle ta sjuttioelva år.
  22. he put u on AK! oh wait....
  23. du levlade säker och jag har tappat förmågan att upptäcka det har jag märkt. men så här funkar det: du utgår efter ett balanserat spel. det blir i princip auto pilot till slut. sen när du har read på fi så kan man börja ta exploativa linjer.
×
×
  • Skapa nytt...