Gå till innehåll

thefman

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av thefman

  1. man spelar fler händer från knapp i hopp om att stjäla blinds. eftersom du spelar fler händer så kommer du att dels dyka upp med svagare händer över lag vilket gör det klokt att investera mindre summor, samt du kommer förmodligen att bli spelad tillbaka på (3bettad) massor, där vi igen vill ha investerat mindre summor för att kunna vika oss oftare.
  2. true that niggah. 4x utg och 2.5x på knapp ftw
  3. danne980 besläktad med drroland kanske?
  4. thefman

    .

    repeat på nästa bänkpass? =)
  5. google
  6. PA>>>>>>>>>>>>>>GTO
  7. http://www.pokertableratings.com/fulltilt-player-search/Hoss_TBF värre
  8. paging jello
  9. gordylamb?
  10. lol det där var längesen
  11. vill minnas en procedur när man skulle casha ut första gången. men så långt kanske du aldrig kom
  12. ja det hade nog varit bättre om systemet varit wide open, någon nallat ditt visa, satt in på stars och dumpat till eget konto
  13. ingen idé att lämna nl2 om du inte vinner stabilt där.
  14. gtfo
  15. whats the story?
  16. vad heter denna hemliga site?
  17. stop at hand day 2
  18. riktigt bra nyheter! nu får vi som sagt hoppas på att partys mjukvara används!
  19. här har man klagat över betfairs mjukvara, men detta var fan värre. har spelat i en 45min kanske och vart med om 2 eller 3 frysningar av enskilda bord, och 1 totalt kollaps. mer lagg får man även leta efter. bra games dock men det väger icke upp.
  20. låter som vi kommer få behålla 6max borden. smarrigt
  21. CB, C/C, C/F som standard men C/C vid vissa tillfällen.
  22. kan tänka mig att förlora grannens pengar. hur löser jag detta?
  23. missade dock bla QJdd
  24. ess högt fd är en rimlig push på turn, men å andra sidan tror jag att standard reg 3bettar den nära 100% på flopp.
×
×
  • Skapa nytt...