Gå till innehåll

diazo

Members
  • Innehåll Antal

    3 613
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av diazo

  1. sluta spela
  2. pics or didn't happen!
  3. finns ju i klienten, inställningar sen ändra runt o hitta nå sköj
  4. Tycker Dybban kan flytta in hos lite glada amatörer och eller de som spelar lite lägre med vanligt folk och inte bara en massa helblodsproffs. Hade gärna sett att Limmet bjuder upp till lite grillning och några starköl eller någon annan trevlig profil. Förhoppningsvis kan man få lite trevlig stämning vid bordet så man kan sitta och småsnacka lite med alla härliga människor som spelar och inte bara ha en massa arga folk som borde veta bättre. Jag kan eventuellt bjuda på en starköl och en köttbit om ni skickar hit den gode dybban. Trevlig helg själv och skål!
  5. äh, inget drygt med sanningen ju
  6. haha, måste ju lägga fokus på skolarbete under terminerna
  7. ne knappt spelat, kommer köra en del i juni
×
×
  • Skapa nytt...