Eftersom jag inte kan spela nu, så får jag ju göra annat.
Försökte för ett tag sen lägga ut lite bilder, för att göra dagboken lite hemtrevligare, det gick åt helvete. Idag ska det inte gå åt helvete.
Så vi kör ett litet vardagsrums reportage.
Datorplats, inte mer med det. Skymtar spritskåp åt vänster.
Soffa, numera med kattkisproblem då ena katten är dum i huvudet. Funderar på kramfors i svart skin, tankar?
Tv, en rätt standardvariant och även en jefla massa spel/filmer. Har en ovana av att lägga skivor tomma fodral överallt.