Mobbas? Standard mot dig, stoppar in där alla dagar i veckan. En utdragning jag är mäkta stolt över. Du har kollat för mycket på någon sen nattsändning av gamla pokerprogram spelare fan lösare än jag skiter när jag har rännskitan.
Orkar inte svara på alla andra, men kommer nog försöka uppdatera lite framöver.
Edit: Vid vidare eftertanke får jag allt svara på Cyntax, trots allt känner jag mig ärad att få ett inlägg av Cyntax trots den bistra tonen. Jag lever på utdragningar Cyntax, så är det.