Gå till innehåll

bjoelle

Members
  • Innehåll Antal

    2 941
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av bjoelle

  1. Visste att jag var klok som avstod bettet.
  2. Ska suga på den några minuter, du springer ju som en kåt katt så...
  3. Dunka ur mig ur turneringen på en 15e plats, men har en ny uppe precis. Har hittat ungefär 1k+ på svs och 300- i euro till shahin som blir baht till min kompis som blir kr till mig av han om treveckor då han även får en käftsmäll.
  4. Tack för all hjälp shahing all credd för det.
  5. Msn överskickad sir.
  6. Sitter och lallar hemma, några filmer och svenska spel slask. Dagens första b2b turre går rätt bra 9/17 med 7priser. Har fått kontakt med min strandade kompis i thailand nu och hoppas på att shahin ska vakna till och dyka in här på PF:
  7. Shahins msn eller något? har herr klump on the line.
  8. Önskar att jag med var full. Men nog om det, hälsa shahin att han har PM, förutsatt att inte även han är full
  9. Ja fan! där fick du allt till det, btw, jobbar inte du eller något!?
  10. Fullt medveten om laktos stavningen men tack som upplyser. Får skylla på morgontrötthet. Jag är inte lika övertygad om att dubbelt så gammal inte, men vem vet. btw, vilka är sugna på att trycka upp tröjor med texten "I Love Fiskbert"?
  11. Tänkte att lite svs-slask vore gott på morgonen. Värdet är ju absurt?! var fan är dessa killar normalt!? 60/x/x hela högen.
  12. Jo fan, vi får åka dit igen. Kanske röra cashgamet då? Verka saftigt. För alla glada därute har jag rännskita, eller mer konkret verkar jag ha fått tillbaka min lagtosintollerans från de tidigare åren. Dagen till ära blire väl lir hela dagen, har kvar lite goa filmer från igår med.
  13. Bockar och bugar, du har pm tillbaka. Var på klubben här i stan för att spela, blev en sitngo snarare än en turnering. 10man och blinds som urarta då ingen åkte ut. Pusha till slut T6(hört att T6 är grejen) UTG och åkte ut, inte mer med det. Roob åkte några händer senare.
  14. Min kära vän Martin,(http://www.martincarlsson.se) fick för sig att åka runt själv i thailand och jobba därifrån för lite variation i den trista vardagen. Nu har idioten slarvat bort visat och sitter på något jefla internetcafe i Phuket. Jag vet ju att ett antal här är i thailand, någon som är i phuket?! Är det möjligt att föra över pengar på - jag vilken jävla site som helst - mot att ni träffar denna vilsna själ och dumpar över pengar på han? Andra tips på hur jag får över pengar till dumfanet mottages tacksamt.
  15. Gott att höra, tjejen valde, jag ställde mig väldigt skeptisk.
  16. Överväger allt mer att ta Roob, gå till systemet, inhandla ett par flaskor sprit, åka till göteborg, supa ner dig, ta dig till strippklubb, SUCESS!!!!
  17. Nehepp, jag köpte film även om ingen tipsa. Går nog dåligt för videomix, troligen pga namnet hemmakväll. Fanns en hel låda med okej film, 10filmer för 250riksdaler. Filmerna som inköptes var: Sweeney Todd Bluffen Beowulf Cloverfield The Quiet No country for old men Lust Caution 10,000 BC Värsta språket 30 Days of night Vilka av dessa filmer ska jag slänga direkt?!
  18. Kan jag få något fucking jefla hor filmtips!? går om 15min. e
  19. Fråga ut i det blå: Hur gammal är MikeTime!? Jag ska snart följa med tjejen och tjejens kompis till stationen, sen blir det videomix(jag vägrar säga hemmakväll) och en hög hyrfilmer och andra onyttigheter. Planerar att ligga i soffan och se goa filmer och annat, ev någon liten slaskturre.
  20. Dagens resultat kan sammanfattas med: Nöjd, men inte tillfredställd. Lite som Lisa87 säger när Roob kom för tidigt, jag är nöjd, men inte tillfredställd. Men nog om det. Hitta väl ungefär en tusenlapp + på svs trots lite smådonationer och utdragningar, men även ett 120euro + på redbet. Nöjd men inte tillfredställd, resultatet är ju med två semibubblor trots allt.
  21. 99 mot AJ och ut ur rebuyen på b2b. kortdöd, ligger runt average på svs då jag får KK som inte får stå mot en idiots AT, och sen whatever ute på semibubblan igen. Jävla kukdag, ska fan slå sönder något.
  22. i 200kr är jag 2/19 med 7priser. Starta även en 10euros rebuy med ca150startande ligger där 38/76 med 18priser.
×
×
  • Skapa nytt...