-
Innehåll Antal
2 941 -
Gick med
-
Besökte senast
-
Dagar Vunna
1
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av bjoelle
-
Inte ett stavfel på msn inatt, dvs du var nykter. Fjant.
-
Personligen gav jag upp allt vad högskola/universitet heter för ungefär 1,5månad sen. Detta till stor del pga sådant som nämns här, det är inkompetenta jefla tyckare som lever i en fikonvärld med ett fikonspråk. Jag saknar inte högskolan.
-
Din rigg fungerar bara när du railar mig. Det borde du veta såhär dags?? Vi besparar oss GL, blir lite att jinxa dig. Privat till rob:GL btw.
-
Ja men det är boss med just nu, för dom har problem
-
Har inte orkat gnälla så mycket över hur kalla mina sitngos varit, men nu tog det lite priset. Var hu mot en regular, troligen den bästa av alla regs på 10-30euros nivån på boss. Vi spela 25min, till slut vinner jag en flipp när han har 100marker mer, men inte fan är det slut 100 200 400 800 1600 3200 6400 SLUT Jag ligger aldrig under mer än 40/60, leder de flesta med 60/40... suck.
-
En planerad lugn söndagsfrukost med två likadana kvinnor hade kunnat tolkats som en lyckad gårdagskväll, så var inte fallet. Flickvännen hade sin syster här, vilket då hade gjort det till incest, men så var inte fallet. Har dragits med dessa två på stan ett tag, fått lite god mat här hemma och har införskaffat några brukar coke zero. Gårdagens miniturreträff kändes skönt för psyket. Månaden i resultat ser väl ut att vara några hundra euro plus, ska kolla närmare på exakt vart jag ligger. Har dock rakeat som en liten skattebetalande hora. Med gårdagens turreträff i tanken så blir det lite turrar och sitngos även idag, detta trots att sitngos drog på mig ett fint minus som turren täckte upp igår. Börjar med 30euros 3k gtd, ev en rebuy om 20min med.
-
Osäker på detta, tror inte det, men google är din vän.
-
Installerat, ja, men "som ett program". Har en programikon för vmware, klickar på den och vips poppar xp upp i i en ruta, behöver inte köra det på fullscreen ens
-
Jag kör själv nya macbooken. Kör då windows xp virtuellt(som ett program) med vmware, fungerar alldeles utmärkt. Är ju då ett vanligt xp, så då fungerar allt fint Tror knappast du märker någon nämnvärd skillnad på 2,8 och 3,0, ska du bara spela poker är det att slänga pengarna i sjön.
-
Jag har aldrig varit någon extrem multitablegrinder. Kör själv mot 4bord som mest, men 3 är väl vanligt, så man kan chilla lite
-
Har blivit ett antal sitngos till nu, men inte riktigt haft flowet idag. Vikten av att HU-spelet fungerar bra, och att man inte åker på några beats där är av extrem vikt för dagsresultatet har jag insett. Då 2a plats ger 1,5x pengarna och 1a plats 3,5x såger ett par fuckade HU ett dåligt resultat. Jag stoppar för dagen nu, då jag känner mig lite seg i huvudet, känns inte värt att fortsätta. -65euro ... okej då, spelade två till. -45
