Gå till innehåll

bjoelle

Members
  • Innehåll Antal

    2 941
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av bjoelle

  1. En hygglig söndagsgrind är målet idag, jag planerar att ta många finalbordsbubblor och bubblor. Detta eftersom det inte går att komma längre just nu. FITTBOSS:
  2. Inte ett stavfel på msn inatt, dvs du var nykter. Fjant.
  3. Buttfucked. Det är ett bra ord, slutar 8e med 5priser på 40euros. Två turneringar som båda såg bra ut slutar i misär. med 20k och blinds på 500/1000 slår en upp 2500, jag slår om till ca 6k han och en till synar och min AA får se AT9... men r-r färg och jag är ute, jag spyr mot T8.
  4. Bubbla finalbordet i 40euros, slår upp KQ pre, slår på flopp A55, och idioten synar, idioten synar sen min allin på turn med A7, gg. Vetefan vad han höll på med, visste att han var svag.
  5. Har inte uppdaterat på några dagar, och har knappt spelat på några dagar, det går hand i hand det dära. Men nu spelas det! Kom precis i pengarna på 20euros deep och ligger 8/16, känns riktigt stabilt! i 40euros deep är jag 6/22 med 5priser, känns stabilt där med. Vore fint med en dubbelklonk
  6. Personligen gav jag upp allt vad högskola/universitet heter för ungefär 1,5månad sen. Detta till stor del pga sådant som nämns här, det är inkompetenta jefla tyckare som lever i en fikonvärld med ett fikonspråk. Jag saknar inte högskolan.
  7. Din rigg fungerar bara när du railar mig. Det borde du veta såhär dags?? Vi besparar oss GL, blir lite att jinxa dig. Privat till rob:GL btw.
  8. Dagens notering till mig själv: - Tv-licens dörrknackarna tror dom är fucking fbi. Deras framsträckande av sina plastbricka med "Tv-licens snubbe" skrivet på är inte speciellt respektingivande.
  9. Ja men det är boss med just nu, för dom har problem
  10. Seg som fan efter en tung dag på jobbet, och när man nu ville spela lite avslappnande poker för att känna kuken långt upp i anus så fryser klienthelvetet så fort man skrivit i sitt namn + lösenord och klickar login?! VAD I HELA JÄVLA HELVETE!?
  11. Har inte orkat gnälla så mycket över hur kalla mina sitngos varit, men nu tog det lite priset. Var hu mot en regular, troligen den bästa av alla regs på 10-30euros nivån på boss. Vi spela 25min, till slut vinner jag en flipp när han har 100marker mer, men inte fan är det slut 100 200 400 800 1600 3200 6400 SLUT Jag ligger aldrig under mer än 40/60, leder de flesta med 60/40... suck.
  12. Nope, men dåliga flippkunskaper för en 22a plats med 10itm i 30euros.
  13. En planerad lugn söndagsfrukost med två likadana kvinnor hade kunnat tolkats som en lyckad gårdagskväll, så var inte fallet. Flickvännen hade sin syster här, vilket då hade gjort det till incest, men så var inte fallet. Har dragits med dessa två på stan ett tag, fått lite god mat här hemma och har införskaffat några brukar coke zero. Gårdagens miniturreträff kändes skönt för psyket. Månaden i resultat ser väl ut att vara några hundra euro plus, ska kolla närmare på exakt vart jag ligger. Har dock rakeat som en liten skattebetalande hora. Med gårdagens turreträff i tanken så blir det lite turrar och sitngos även idag, detta trots att sitngos drog på mig ett fint minus som turren täckte upp igår. Börjar med 30euros 3k gtd, ev en rebuy om 20min med.
  14. Och där var jag ute. Pushar med ca 8bb från sb mot bb med 22, han synar med AJ och brädan QK7T och min dom är förseglad. 285euro för det, inte jättedålgit, inte jättebra. Det possitiva är att det var en turneringsträff
  15. Lite drygt 900euro till ettan, är 4/4 nu dock, och ser inte sådär otroligt ljust ut. VI får väl se
  16. Har en megachippi på bordet nu med 150k mot våra andra ca 30k i snitt. Jag är 5/6 dock med 33k vilket känns helt ok. Pause nu och sen 1k/2k... lite AA AA AA AA som håller hade varit fint.
  17. Sådär ja! Då var turre-kylan över, jag är i pengarna och på finalbord i 40euros deep. Förvisso inga pengar än, men blir väl snart hoppas jag
  18. Äsch då Förövrigt har jag spelat rätt lite senaste dagarna, och det jag spelat har varit kallt som bara den. Verkar dock som att turneringstorkan kan vara över! är 3/16 i 40euros deepstack på boss nu, 10prisplatser och 900euro i förstapris. Vi hoppas på något
  19. Osäker på detta, tror inte det, men google är din vän.
  20. Installerat, ja, men "som ett program". Har en programikon för vmware, klickar på den och vips poppar xp upp i i en ruta, behöver inte köra det på fullscreen ens
  21. Jag kör själv nya macbooken. Kör då windows xp virtuellt(som ett program) med vmware, fungerar alldeles utmärkt. Är ju då ett vanligt xp, så då fungerar allt fint Tror knappast du märker någon nämnvärd skillnad på 2,8 och 3,0, ska du bara spela poker är det att slänga pengarna i sjön.
  22. Jag har aldrig varit någon extrem multitablegrinder. Kör själv mot 4bord som mest, men 3 är väl vanligt, så man kan chilla lite
  23. ohh! gott Hört att du ville anställa mig, stämmer det? haha
  24. Har blivit ett antal sitngos till nu, men inte riktigt haft flowet idag. Vikten av att HU-spelet fungerar bra, och att man inte åker på några beats där är av extrem vikt för dagsresultatet har jag insett. Då 2a plats ger 1,5x pengarna och 1a plats 3,5x såger ett par fuckade HU ett dåligt resultat. Jag stoppar för dagen nu, då jag känner mig lite seg i huvudet, känns inte värt att fortsätta. -65euro ... okej då, spelade två till. -45
  25. Nope, ut ur turren, AK mot QQ, orka. Har två till sitngos uppe, ska spela klart dom, tror det landar på ett litet minus än så länge för dagen. Sen mat, sen fortsätta.
×
×
  • Skapa nytt...