Gå till innehåll

bjoelle

Members
  • Innehåll Antal

    2 941
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av bjoelle

  1. redbet nere? Stor siduppdatering?
  2. Efter slaskigt spel på svs kom jag trea för en struntsumma till slut. Dagens resultat so far. 50euros freeze - 8/30 -50euro 100kr freeze - 3/71 +850kr 200kr freeze - igång 2x10euros slask-turbo sitngos - +18euro 10min 0,5/1 omaha slask - -149kr
  3. Skulle hållt käft. Åkte nästa hand på b2b. Slår upp AJs från knapp till 625 på 100/200, sb kallsynar(han är italienare och hade redan sugit ut mig 2-3ggr i turren), på flopp AQ8 slår han rakt ut pott på 12-1300, jag pushar naturligtvis och han fläker upp AK, suck, kuk, fitta hora. Leder svs.
  4. Har du fest åt mig med dig kan det inträffa. Sippar redstripes ATM. Ligger förövrigt 2/23 med 10priser på svs och 8/8 med 6priser(jag har 25bb så lugnt) på b2b. GOGOGO!
  5. Sådär ja, lördag! Var uppe rätt tidigt,drack lite kaffe och planerade kommande lördagsproblem. Lördagsproblemen var att panta alldeles för mycket pant som legat i ett inte så använt rum här i lägenheten, dessutom skulle tjejen hämtas från jobbet och sprit inhandlas. Nu sitter jag här med panten pantad, spriten inhandlad och mat i magen, kanon! Börjar dagen med en b2b-turre och en SvS-turre. En 50euros med inte mer än 25-30spelare och en 100kr med runt 80spelare. Edit: Dricker red stripes
  6. Run forrest!! RUUUUUUUNNN!!!!
  7. Ställs en fruktansvärt massa frågor här, men en fråga som finns kvar hos mig är VARFÖR?! Varför ägnar han tid åt att hålla på med muggar för 50kr styck!? 1. Knegar ihop en ny rulle. 2. För att förnedra alla när han lägger upp bilder på hur han ollat alla muggar, en för en. 3. Har en fetisch för muggar, och i synnerhet muggar som ska användas av någon annan(hör delvis ihop med punkt 2, men här med sexuell njutning bakom) 4. Samlar in pengar till klassresan till 4h gården.
  8. Kirrade inte biffgen då jag i blinddefense trycker in keramiken med 55 mot AA, däremot hitta jag tredjeplatsen i samma turre igår för 175euro. Min turneringsform verkar vara igång igen. Har haft en tung arbetsvecka och ser just nu fram emot en lugn helg. Då flickvännen ska ha besök av en tjejkompis över helgen blir det dåligt med knull, men mer tid för spel. Tänkte försöka spela in en 15-20turneringar, i var fall är det mitt mål!
  9. Bjoelle kirrar biffen. Då var vi i pengarna, 8/11... gogogo ;D
  10. Du är inte man i ditt eget hem? toffel.... (ev schizo??)
  11. får inte?
  12. En vinst är en vinst gött! Grattis!
  13. Är inte "en inplanerad turnering som jag absolut inte kan avregistrera mig ifrån" en bra ursäkt för att slippa liveinteraktioner ibland?
  14. Tackar tackar Mr MikeTime. Jag är en riktig royal snubbe, haft 9st jag kan dra mig till minnes senaste halvåret. EDIT: Måste ju nämna position i turren med! 12/46 right now. Jag ångar på.
  15. Player wunni is eliminated from the tournament. There are now 53 players left in the tournament. Bjoelle, it's your turn. Bjoelle shows a royal flush Bjoelle wins (3,800) with a royal flush The blinds are now 75/150. Game 1114560908 Bjoelle: ty tytytyttytytytytytytyt Bjoelle: ROYAL! Missnoway*: vnh Missnoway*: wow jag vet jag vet... "vett och etikett". Men inte första potten vi spela mot varandra, jag var sur.
  16. Jag är en sådan slacker. Orkar inte så mycket efter jobbet, så blir lätt soffan, lite dåliga serier och 2-3bord slöspelande. Miniplussat på cashgamet och tänkte slänga in en liten 20euros turre i dett. Önska mig lycka till!
  17. Det börjar lukta kärlek bannemej.... lalala
  18. Ja första gången katten gjorde något där satt du i den, så något rätt gör ju katten.
  19. Spelar nog ingen roll om vi snackar comhem, telia, bredbandsbolaget eller för den delen något annat företag inom vilken jefla bransch som helst. Sverige är inte direkt så jefla service-minded.
  20. "Vilka lärde sig knarka från Dylan och hur har detta påverkat musikhistorien."
  21. ICKE!!!!! ICKE!!!
  22. PÅstå såg hålla på med sportsbetting, nej usch och fy! Jag hitta dig allt smyglurkande på svs, din lilla bumhunter
  23. Eftersom jag inte kan spela nu, så får jag ju göra annat. Försökte för ett tag sen lägga ut lite bilder, för att göra dagboken lite hemtrevligare, det gick åt helvete. Idag ska det inte gå åt helvete. Så vi kör ett litet vardagsrums reportage. Datorplats, inte mer med det. Skymtar spritskåp åt vänster. Soffa, numera med kattkisproblem då ena katten är dum i huvudet. Funderar på kramfors i svart skin, tankar? Tv, en rätt standardvariant och även en jefla massa spel/filmer. Har en ovana av att lägga skivor tomma fodral överallt.
×
×
  • Skapa nytt...