Jag äter ingen allergimedicin. Gjorde det förra sommaren med goda resultat. Desvärre är ju laktos bland det vanligaste man fyller ut medicin med. Då jag är laktosintolerant fick jag istället rännskita . Möjligen kan jag ju kombinera laktosintoleransmedicin med allergimedicin, det har bara kännts för krångligt, så får väl skylla mig själv.
Är verkligen en pest eller kolerasituation.