Gå till innehåll

bjoelle

Members
  • Innehåll Antal

    2 941
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av bjoelle

  1. Ska fåret med ut och käka imorgon runt 18-19? En rejäl stek och en flaska rött?
  2. Vi dödliga kan ju likväl sluta spela kort nu.
  3. Vilken pyramidkung! haha Direkt vidare till nästa.
  4. bjoelle

    flugan

    Har du börjat röka än Flugan?
  5. inte då! De sitter bara och myser på tåget(som ju alla vet har dålig wifi, så de stängde fb-gruppen) och här står vi kvar på perrongen! Suck!
  6. Det är ju spelansvar! Limmet: "Har nog spelat nog för idag, går inget bra" Svs: "Icke sa nicke! Du har inte rakeat nog idag limmyboy!" Limmet: "Men jag vill verkligen inte spela, så jag klickar i, "stå över nästa SM"" Svs: "hahaha! Trodde du det var så enkelt? Du får fortsätta rakea tills ögona blöder"
  7. Såg din "starka såser"-tråd, är rätt glad i starka såser själv. När jag kika din länk slogs jag direkt av hur jefla fula alla flaskor, de var så otroligt lika med Hur som, har ju hittils hållt mig till mer standardgrejjer, 3matskedar sambal olec på 2stekta ägg, typ. Du borde borde crossposta lite recensioner här och i den tråden på såserna du testat dig igenom so far
  8. Insomnia imponerar fan på mig. Han lyckas ha stor bokstav i början på meningarna, avsluta med .?!. Detta fastän allt annat i hans sätt att skriva lämnar mycket att önska. Vad vill jag få sagt med detta? Tja, det tror jag ni förstår
  9. Edit: Och där kom snusarn in med den nya adressen
  10. MLM-troll Nuvarande count för tråden: 2st
  11. Kika på pokerstars.se finns en "online-sm" logga där, bara klicka vidare
  12. Svarar som ledamot i förbundet på frågorna gällande tickets från lördagens Frirulle-SM. Som ni säkert vet krävdes medlemskap förbundet innan turneringen starta för att få ta del av priserna. Vi valde att inte ha den lösenordsskyddad för att ge folk möjligheten att i sista sekund använda vår paypal-lösning för medlemskap och kunna spela turneringen. Vi hade istället tydlig info såväl via mail till medlemmarna som på FB och i en pop-up när man klickade "registrera" i turneringslobbyn. Tyvärr gick inte denna informationen fram till alla, och folk reggade sig ändå. Detta har lett till lite arbete i att ta fram de 20 bäst placerade förbundsmedlemmarna, då många inte var kvalificerade för att få ta del av priserna. Så ni får ursäkta att det har dröjt, men biljetterna kommer!
  13. bjoelle

    flugan

    Skulle uppskatta det till kanske 4-6ggr nykter och 6+ onykter.
  14. Jam pre, resten är numera historia Edit: dvs, du förlorar ju där hur som Om inte brädan automagiskt blir något annat.
  15. bjoelle

    flugan

    Möjligen missat de flaskor vin jag delat med SantaOnTilt Flugan, vart har du varit hela kvällen!? Vid borden, men inte på skype så man kan fylle skriva "hej flugan" 15raka ggr.
  16. bjoelle

    flugan

    Fint att needla han, JÄVLIGT FINT AV DIG.
  17. bjoelle

    flugan

    Duktig flug! Ska du få klapp på huvudet! Nu när du är outad som DJokocha, så kan vi väl prata lite om din DJ karriär. Frågor 1. Bästa DJ-gig? 2. Varför är inte du lika stor som Avicii(stavning?) 3. När ska du spela på Ibiza nästa gång?
  18. bjoelle

    flugan

    hej flugan! När du twittrar använder du såklart haschtagen #onlineSM
  19. Ahh, ok! sånt som händer med många sattar gissar jag.
  20. Utan att ha kollat i klienten, ska sägas. Det kan inte vara så att du inte uppmärksammat att det i år finns en 1050d PLO highroller? Och blandat ihop dessa?
  21. Hade ju varit drömjobbet för allas vår favvo-poker-stalker, inga namn nämnda.
  22. Skulle varmt rekommendera dig att PMa användarna Flugan och simonlofberg. De killarna vet allt om hur man har en bra tid i Prag!
  23. Mums för kaffe. Bra med beroenden, då blir man stark!
  24. 3e träffen på google om man bara söker företagsnamnet. Redigerar ludde in ordet "scam" i förstaposten blir det ännu bättre
  25. Jag väljer att helt enkelt fetmarkera de roliga bitarna. Fåret här är du och dina vänner, som är naiva nog att köpa att detta fungerar utan någon som helst form av källkritik. Min så kallade kopp är full av research, och den researchen visa tydligt att jag inte har någon som helst anledning att föra en civiliserad argumentation med någon så dum att den tror på pyramid-skit. Vidare behöver jag tydligen upprepa mig: Det har lagts fram hur många bar argument till att det är pyramid-mlam-trolleri och scam, men du väljer att svara med trams och hitte på. Gång, på gång, på gång. Men då du klagar på bristen på frågeställningar så ska du få en väldigt rak och enkel fråga. Här är frågan: Vad har du för exempel på det du syftar på i följande textstycke? "om det låter för bra för att vara sant så är det inte sant. Och ändå så händer det hela tiden runt om i världen." Ej godtagbara svar är följande: - Jesu uppståndelse - Framgångsrika företag som inte bygger på pyramid/MLM
×
×
  • Skapa nytt...