Guetta är nog den som är bäst live där. De kunde skippat två dagar och kört med de som är bra och skippat alla lolzutfyllnadsvenskawannebes. Blir antaligen Gbg för mig, mkt bättre lineup imo. Men samma sak där, två dagar, wth.
Domare inom elitfotbollen idag suger överlag imo. Barca-Milan är ett annat exampel som är ganska färskt. Har hela tiden varit emot målkameror o.s.v. men det är fan dags nu. Sedan anser jag att det borde var mycket hårdare straff på filmningar, fem matchers avstängning, minst.
Som jag har förstått det får du ta ut den hyra som är rimlig, sett till liknande bostäder i samma område.
Var visst tvåa på den bollen. Vet en polare som hyrde ut sin lägenhet möblerad och tog ganska mycket mer än vad hyran+möbelslitage osv kosta. Men han sa att det var ok för att de hade skrivit ett kontrakt om det.
Borde kanske anat att det hade något med tofflande att göra!
Friends är och förblir en av de bästa serier som gjorts. Känns lite som de lagt grunden för de flesta sitcoms som går idag.