Gå till innehåll

Mecklenburgare

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Mecklenburgare

  1. Jag har bunkrat upp med burgare och plåster så bäst för honom att han dyker upp
  2. Guetta är nog den som är bäst live där. De kunde skippat två dagar och kört med de som är bra och skippat alla lolzutfyllnadsvenskawannebes. Blir antaligen Gbg för mig, mkt bättre lineup imo. Men samma sak där, två dagar, wth.
  3. Har inte tid, men tack för inbjudan!
  4. C:\Users\<Användare>\AppData\Local\Boss Media\Casino\Svenska Spels Poker\history
  5. Hade jag köpt en "surfplatta" idag hade jag köpt en Asus Transformer alla dagar i veckan.
  6. Japp! Annars kan jag skicka en scroll of resurrection till dig på WoW
  7. Börja spela LoL istället
  8. Domare inom elitfotbollen idag suger överlag imo. Barca-Milan är ett annat exampel som är ganska färskt. Har hela tiden varit emot målkameror o.s.v. men det är fan dags nu. Sedan anser jag att det borde var mycket hårdare straff på filmningar, fem matchers avstängning, minst.
  9. Som jag har förstått det får du ta ut den hyra som är rimlig, sett till liknande bostäder i samma område. Var visst tvåa på den bollen. Vet en polare som hyrde ut sin lägenhet möblerad och tog ganska mycket mer än vad hyran+möbelslitage osv kosta. Men han sa att det var ok för att de hade skrivit ett kontrakt om det.
  10. Vet inte om den postats här
  11. http://www.eu-upplysningen.se/faq/Fragor-och-svar/Resa-studera-och-arbeta/Korkortet-som-id-kort/
  12. Inte vanligt, måste vara ett nationellt ID-kort från snuten.
  13. Bättre att ta det säkra före det osäkra och ta med pass imo, kan bespara dig en del problem.
  14. Då slipper du vara ensam när din tröja åker av!
  15. Är det din definition på väldigt mycket? Plocka upp mig på skolan!
  16. Borde kanske anat att det hade något med tofflande att göra! Friends är och förblir en av de bästa serier som gjorts. Känns lite som de lagt grunden för de flesta sitcoms som går idag.
  17. Föll på första raden. Sen tycker jag det är ganska sjukt att du inte sett Friends och dessutom väljer att se HIMYM innan :S:S:S
  18. Bored to Death House Shameless US Las Vegas Law & Order: Criminal Intent CSI LV, de första säsongerna
  19. Ska försöka titta förbi, beror på hur jag mår.
  20. Leksand är pinsamma som vanligt
  21. Den grafen gillar inte Level
  22. Be dem beställa hem
×
×
  • Skapa nytt...