Gå till innehåll

Mecklenburgare

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Mecklenburgare

  1. Vågar jag hoppas på middag de närmsta två veckorna?
  2. []Må bra igen []Börja träna igen []Gå upp 10kg []Få fast anställning []Öka lönen med 20%
  3. Hade jag fått välja mellan en ny golf + en AP och en ny BMW hade jag tagit golf + AP alla dagar i veckan. Som Papi skrev, det handlar om intresse. Jag kan sitta och diskutera och tittar på klockor med en polare i timmar.
  4. Svårt att sia om, men risken finns. Men när det kommer till tidlösa klockor så är det en säker affär. :> Har varit sugen, men aldrig vågat använda mig av den sidan. Tar tullen avgift även om det är inom EU? Tveksamt.
  5. Finns inget bättre än klockor. Inte så att de minskar nämnvärt i värde heller.
  6. Har väl tappat några av de bästa spelarna och fler lär försvinna. Tror nog Marieholm kommer klara sig fint. Synd att tränaren stannar bara.
  7. Det kommer nog EBK med göra
  8. Jag var i Magaluf en vecka i somras, 25 år gammal. Ångrar det bittert.
  9. tjejen? Edit: Har mina aningar, känns som du influerats av den gode Level
  10. Likadant i Danmark. Är en ordentlig lunch ett svenskt fenomen?
  11. Gött, då kan du boka boende nu
  12. Du utelämande det absolut bästa
  13. Kom osökt att tänka på denna:
  14. Låter som succé mao!
  15. Berätta mer!
  16. Dricka under 1l/milen och hyffsat billig service. Och någon rekommenderar en A6 V6? haha
  17. Det behöver jag inte gå på någon kampsport för att lära mig. Och att stå upp mot en brottare är lättare sagt än gjort. Mig veterligen så är brottning bland det bättre i barfighter om man vill "vinna".
  18. Om du stöter på en brottare då?
  19. Allt du behöver veta finns i denna video.
  20. Körde krav-maga i lumpen, lägg din tid på något bättre.
  21. Som jag förstått det har Billesholm tappat. Tydligen var deras b-lag bättre förra året än deras a-lag i år. Mitt lag hade dock svårt för dem i båda sina matcher, men det var mest p.g.a. Billesholms grisfotboll ;P Men lycka till, du kanske får möta Ante nästa säsong, då de missade kvalet.
  22. Asmundtorp var kassa under vårsäsongen, men blev avsevärt bättre under hösten! Inget nytt kanske, mer bekräftelse på vad Ante skrev
  23. Vet inte om ni använder av det men ni bor i.a.f. i Stockholm. Någon städhjälp att rekommendera?
  24. Finns inget annat alternativ om det bär av till Egypten
×
×
  • Skapa nytt...